Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

zeer goed onderhouden Honda CB-1 voor €1.950,--

Ketsie

Rookie
24 jul 2006
29
0
Assendelft
Te koop; Honda CB-1 met 23.000 miles op de teller. Ik heb ongeveer 4 jaar met de CB-1 gereden en wil nu een motor met volle kuip. De motor heeft deze maand nog een grote beurt gehad waarbij, naast de normale grote beurt, de volgende zaken zijn gedaan:

- accu vervangen,
- blok olie + filter vervangen,
- remvloeistof vervangen,
- voorvorkolie vervangen,
- luchtfilter vervangen,
- bougies vervangen,
- kleppen gesteld.

Vorig jaar zijn er 2 nieuwe banden op gegaan (BT045) dus deze zijn nog als nieuw.

Vraagprijs €1950,--

Bellen of mailen kan altijd voor vragen en/of een proefrit. Tel. 06-511 39 162 en e-mail rene.catsburg@gmail.com.

Mail voorlopig even als je foto's wil zien ... ik krijg ze nog niet in dit topic!
 
Laatst bewerkt:
  • Onderwerp starter
  • #3
In het voorbeeld waren de foto's nog wel goed ... ik kan ze naar je mailen als je dat wil.

Hij is in 1993 geimporteerd maar het bouwjaar is 1989 (Cb-1 is alleen gemaakt in '89 en '90).
 
In het voorbeeld waren de foto's nog wel goed ... ik kan ze naar je mailen als je dat wil.

Hij is in 1993 geimporteerd maar het bouwjaar is 1989 (Cb-1 is alleen gemaakt in '89 en '90).
Fotoos lukken niet omdat ze niet op jp(e)g of BMP eindigen


WTF
Het Honda CB-1 Forum


Sorry, maar je mag dit attachment niet downloaden
 
Maar dan mogen ze niet groter dan 100k zijn , en ze zijn iets groter dan 1mb
In PAINT verkleinen naar 30%

PAINT - AFBEELDING - UITREKKEN/HELLEN - HORIZONTAAL - 30 invullen in beide

Wel opslaan als een andere naam anders ben je het orgineel kwijt
 

Te koop; Honda CB-1 met 23.000 miles op de teller. Ik heb ongeveer 4 jaar met de CB-1 gereden en wil nu een motor met volle kuip. De motor heeft deze maand nog een grote beurt gehad waarbij, naast de normale grote beurt, de volgende zaken zijn gedaan:

- accu vervangen,
- blok olie + filter vervangen,
- remvloeistof vervangen,
- voorvorkolie vervangen,
- luchtfilter vervangen,
- bougies vervangen,
- kleppen gesteld.

Vorig jaar zijn er 2 nieuwe banden op gegaan (BT045) dus deze zijn nog als nieuw.

Vraagprijs €1950,--

Bellen of mailen kan altijd voor vragen en/of een proefrit. Tel. 06-511 39 162 en e-mail rene.catsburg@gmail.com.

 
Laatst bewerkt: