Zeer goedkope motoren bij Bruggeman

Broembroem

MF veteraan
3 okt 2002
1.327
1
Hoofddorp
Nee dit is geen spam en ik heb ook geen aandelen.
Ik las gisteren in het hoofddorpsw weekkrantje (Witte Weekblad) dat Bruggeman in Nieuw Vennep een partij motoren heeft opgekocht en deze voor ramsjprijzen verkoopt.
Twee voorbeelden een nieuwe Suzuki Bandit voor 5.999, sv 650N voor 6.999, VFR800 voor 12.999, VTR1000 voor 8.990, Fireblade 900 voor 11.799, BT1100 Bulldog voor 8.499 en nog veel meer, naar mijn idee knalprijzen. Als je op zoek bent naar een nieuwe fiets is dit een leuk voordeel. Op de site van Bruggeman kon ik hier niets over vinden.

Laatst bewerkt:
Nee dit is geen spam en ik heb ook geen aandelen.
Ik las gisteren in het hoofddorpsw weekkrantje (Witte Weekblad) dat Bruggeman in Nieuw Vennep een partij motoren heeft opgekocht en deze voor ramsjprijzen verkoopt.
Twee voorbeelden een nieuwe Suzuki Bandit voor 5.999 een sv 650N voor 6.999 en nog veel meer, naar mijn idee knalprijzen. Als je op zoek bent naar een nieuwe fiets is dit een leuk voordeel. Op de site van Bruggeman kon ik hier niets over vinden.

Ook r6jes????????

Rij wel lang zo heb toch nix te doen :z

Twee voorbeelden een nieuwe Suzuki Bandit voor 5.999 een sv 650N voor 6.999 en nog veel meer, naar mijn idee knalprijzen. Als je op zoek bent naar een nieuwe fiets is dit een leuk voordeel. Op de site van Bruggeman kon ik hier niets over vinden.

500 euri goedkoper als de adviesprijs, als je een beetje goed kan lullen kan je dat er ook wel vanaf krijgen..

full

500 euri goedkoper als de adviesprijs, als je een beetje goed kan lullen kan je dat er ook wel vanaf krijgen..

(Afbeelding)
Mij viel vnl. de Bandit op. Die was vorig jaar 6.999, nu 7.299 dta scheelt 1.300 euro en das best veel. Plus je moet maar goed kunnen lullen, dat kan ook niet iedereen. Dat gaat meestal over afleveringskosten, kenteke, leges etc.
Het was overigens alleen als tip bedoelt.

Mij viel vnl. de Bandit op. Die was vorig jaar 6.999, nu 7.299 dta scheelt 1.300 euro en das best veel. Plus je moet maar goed kunnen lullen, dat kan ook niet iedereen. Dat gaat meestal over afleveringskosten, kenteke, leges etc.

HUH, dan is ie nu dus duurder :?

Rechtstreeks van de suzuki site voor de SV650:
http://www.suzuki.nl/suzuki?nav=gwfqGsHaPtMvJaGlCpCZC
Kijk maar is onderaan: Prijs: € 7.490,-

Rechtstreeks van de suzuki site voor de bandit 600s:
http://www.suzuki.nl/suzuki?nav=mwfqGsHaPtMvJaGlCnCdBI
Kijk maar is onderaan: Prijs: € 6.490,-

Ben d`r net ff geweest maar waren maar een paar modellen. Die bandit ja die was aardig afgeprijst op het kaartje. (was ook de enigste die ik ff snel zag)

R6 2004 kostte nog gewoon 11.300 en ik heb ze al zien staan voor onder de 10k ;)

Terug
Bovenaan Onderaan