zeer leuk brikje te koop.. CM250C in erg goede staat..

Van wat ik op de plaatjes kan zien, het is de meest nette 250 twin Honda, die ik te koop zie. Het is te zien dat ie altijd binnen heeft gestaan. Dat scheelt een hoop. Ik vind het zeker minstens 800€ waard en geen cent minder.


PS: Handig bagagerek! :}
:^
Minder bieders zijn cheapo koopjesjagers :W
 
misschien heeft mijn vader interesse, maar hij 15 jaar al niet meer gereden...:P Ik laat het nog wel weten!
 
zo hee, ik kijk even niet en ineens een aantal reacties..
Ben benieuwd wat er uit komt..
Bod van 450,= is echt te laag.. Aangezien de motor bijna gratis is kan ik hem er dan net zo goed bij houden..
650,= is mijn uiterste prijs..
 
Gaaf ding!! Als je hem over een maand nog hebt, mag je me PM'en om af te spreken :) ik zoek nog zo'n leuk ding om lekker de korte afstanden in de zomer mee door te tuffen 8-) Ik hoor het van je :W
 
Bel me anders even.. Mijn nummer is (antispammodus) nul zes 24-8/7-51-6*3
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de leuke reacties.. Ik ben altijd erg zuinig op dit motortje geweest. En de vorige eigenaar was een monteur dus altijd erg goed onderhouden.

Leuk detail is dat de originele sticker van Minus de Vries er nog op zit.. Daar is hij 25 jaar geleden gekocht. (is nu Motoport W'veer)

Wie biedt hem een nieuw huis??


Minus de Vries had vroeger goede stickertjes, op mijn fiets zitten ze ook nog op. Niet verweerd oid, ziet er nog keurig uit.
Heel mooi motortje trouwens. Kickje bij deze.
 
Het kost je toch niks om te houden. Alleen oldtimer verzekering en af en toe een rondje ermee rijden. En dat is ook geen straf. :]
Een liefhebber komt vast wel een keer langs. :Y
 
klopt maar er staan momenteel 3 motoren in de schuur.
En da's wat krap haha. Maar je hebt hartstikke gelijk.. Voor de kosten hoeft hij niet weg..
Desnoods conserveer ik hem en sla ik hem een paar jaar op :)

Maar ik dacht dat ik er wellicht iemand een plezier mee zou kunnen doen.. Blijkbaar niet haha.
 
Over een maand of twee is het hoogsezioen, dan moet het wel lukken. Hoppelijk kan je een beginnende bestuurder dan wel heel gelukkig mee maken.
 
Hee Peter sorry voor het gebrek aan reactie op je bericht, maar zoals ik zei volgende maand kan ik meer betekenen. Als het goed is krijg ik begin mei mijn eerste salaris van mijn nieuwe werkgever ( *O* ) binnen en kan ik daarna verder praten. Ik wil best nu al langs komen, maar dat zou wellicht iets te enthousiast zijn. Ik houd dit topic in de gaten en als je het motortje eerder kwijt kan aan iemand anders moet je dat (gezien je gebrek aan ruimte) zeker doen. Zo niet, graag tot over drie weken!

Chris
 
*
* Topicstarter
* Online

Geplaatst op zondag 07 maart 2010 19:50

Hier heb ik op gereageerd alleen is het een elektrische fiets ik dacht je weet maar nooit h'e


Berichten:


Eventueel te ruilen tegen iets leuks... rubberbootje, brom/snor scooter, knappe fiets etc.
 
Peter, ik wil hem graag van je overnemen! Heb je gister geprobeerd te bellen, maar dat nummer schijnt van ene Marcel te zijn...
 
Oeps.. Je hebt gelijk..
Typefout in het telefoonnummer..
is gecorrigeerd..

Ik ben deze week alleen erg slecht bereikbaar wegens werk.. Stuur me even een email of een PB bericht..
 
Terug
Bovenaan Onderaan