zeer leuk brikje te koop.. CM250C in erg goede staat..

Peter23

Die hard MF'er
12 apr 2004
501
0
Purmerend
***** nieuwe vraagprijs 600,=***** (bieden mag)


Wegens het niet meer gebruiken mag mijn goede oude
CM250C weg. Hij is van 1982 dus wegenbelastingvrij. Het motortje is in zeer goede staat. Ik heb er probleemloos 4 zomerseizoenen 70km per dag mee gereden voor woonwerk verkeer. Hij heeft me nooit laten staan. Ook is hij zowel technisch als optisch in zeer goede staat. Chroom is als nieuw. Zelfs het originele gereedschap en manual zijn erbij.

De motor is te verzekeren voor 25 euro per jaar en rijdt 1 op 30 bij normaal gebruik.

Het is de ideale motor voor druk stads of file verkeer. Ook voor kleinere mensen, beginners of dames is hij perfect.

Banden, ketting en remmen in prima staat. Deze slijten ook nauwelijks op dit type motor. Op secundaire wegen is hij prima maar ook op de snelweg komt hij goed mee. De top ligt rond de 140 km/u en ook met een duo rijdt hij prima. Ik ben er zelfs vaak mee naar het strand geweest van P'end naar Scheveningen met duo achterop.

full
 
Laatst bewerkt:
ik heb geen idee wat de markt hier momenteel voor geeft..
Op speurders staat hij voor 900,= maar dat is onderhandelbaar..
 
bedankt voor het bod maar voor 450 houd ik hem wel..
Kost me 25,= per jaar dus heb geen spoed..

Maar mocht je nog een bod willen uitbrengen, be my guest :)
 
Kom op mensen. In deze tijden van crisis KAN je gewoon niet goedkoper rijden..
Wegenbelasting vrij, oldtimer verzekering en 1op30. Moet niet gekker worden.

Alleen de trapfiets is goedkoper..
 
Geen idee wat hij weegt maar ik denk teveel voor op de camper.. Maar als je een poging wilt wagen..... Kom maar keer kijken.
 
Van wat ik op de plaatjes kan zien, het is de meest nette 250 twin Honda, die ik te koop zie. Het is te zien dat ie altijd binnen heeft gestaan. Dat scheelt een hoop. Ik vind het zeker minstens 800€ waard en geen cent minder.

Volgens bikze.com weegt het 144kg all incl. Droog weegt ie waarschijnlijk 135kg. (CB250 is ook zo zwaar) Max snelheid klopt waarschijnlijk niet op die website, 106km/h lijkt mij eerder een cruise snelheid. 140km/h uur doe ik echt allen met wind mee, heel even om in te halen. Het is niet een snelheid waar het blokje blij mee is. (Trouwens op mijn CB250 blok staat inmiddels 93000km)

Helaas ben ik al voorzien, zie ondertiteling, maar hier is een KICK en succes met het verkoop.

PS: Handig bagagerek! :}
 
Laatst bewerkt:
Van wat ik op de plaatjes kan zien, het is de meest nette 250 twin Honda, die ik te koop zie. Het is te zien dat ie altijd binnen heeft gestaan. Dat scheelt een hoop. Ik vind het zeker minstens 800€ waard en geen cent minder.

Volgens bikze.com weegt het 144kg all incl. Droog weegt ie waarschijnlijk 135kg. (CB250 is ook zo zwaar) Max snelheid klopt waarschijnlijk niet op die website, 106km/h lijkt mij eerder een cruise snelheid. 140km/h uur doe ik echt allen met wind mee, heel even om in te halen. Het is niet een snelheid waar het blokje blij mee is. (Trouwens op mijn CB250 blok staat inmiddels 93000km)

Helaas ben ik al voorzien, zie ondertiteling, maar hier is een KICK en succes met het verkoop.

PS: Handig bagagerek! :}
Ik WIST gewoon dat jij hier ook zou gaan reageren _O-
Leuk motortje voor weinig geld! Lijkt me het ideale voor woon/werk/school verkeer. Hoef je op de superblackbird niet te gaan doen als je student bent :X Of je moet veel bijverdienen. tevens schopje up!
 
Bedankt voor de leuke reacties.. Ik ben altijd erg zuinig op dit motortje geweest. En de vorige eigenaar was een monteur dus altijd erg goed onderhouden.

Leuk detail is dat de originele sticker van Minus de Vries er nog op zit.. Daar is hij 25 jaar geleden gekocht. (is nu Motoport W'veer)

Wie biedt hem een nieuw huis??
 
nog steeds te koop..
Wellicht iemand interesse nu het zonnetje zich weer laat zien?
Ik kom ruimte te kort in mijn schuur nu mijn vriendin ook een motor heeft..
 
Tsja, dat verbruik klinkt wel aantrekkelijk, alleen ik vrees toch dat ik dat niet ga trekken, totaal 150km op een dag op zo'n dingetje.. -O-
 
haha, nee dat kan ik me voorstellen.
Ik reed er zelf 70 per dag mee. Van Purmerend naar Amsterdam Zuid.
Dat was erg goed te doen.. Voornamelijk door het lekkere zadel en de comfortabele zitpositie. En aangezien er op die route toch ALTIJD file stond had ik meer dan voldoende vermogen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan