Powercommander III usb met custom mapping tbv Akra demper en K&N filter. Betere gasrespons en beter brandstofverbruikt (105pk en 67Nm Koppel op het achterwiel; Dynojet uitdraai aanwezig). Custom mapping en Dynojet uitdraai door Power-point, Tiel)
Active snelgassysteem (origineel gashuis en stuurschakelaars aanwezig)
HRC run – on/off switch (ivm snelgassysteem)
Tsubaki racing pro 520 ketting
Aangepaste gearing 15t – 47t (beide JT tandwielen; voor: staal en achter: aluminium). Topsnelheid +/- 235 km/u maar met veel grotere acceleratie (dan standaard verhouding)
Speedohealer (ivm gewijzigde gearing) GPS geijkt. 100% accurate snelheid en KM-stand op de display.
Acumen Gear indicator. Ledkleur: blauw
Kellermann Micro 1000 led knipperlichten (voorzijde)
Geintegreerd rem- en knipperlicht (achterzijde)
Carbon hugger
Getint bubble ruitje
Haakse ventielen (niet op foto)
MFW aluminium voetsteunen – voorzijde (niet op foto)
Middenbok aanwezig
Duo / pasagierssteunen aanwezig (zijn nu gemonteerd)
De huidige banden (Michelin Pilot Power 2CT's) nzijn nog in prima staat. Kleppen gesteld, ketting, tandwielen evenals alle vloeistoffen vervangen bij 44000km. Verder zijn alle originele onderdelen aanwezig.
Uhh daar vraag je me wat. Ik heb geen idee meer, maar je zou eens kunnen kijken bij JVP Motorproducts.
Klopt dat je die pijp niet zo vaak ziet, want hij is dan ook eigenlijk niet voor een CBR maar een GSX600/750 (Akra hexagonal; korte uitvoering). Het betreft hier een 60mm slipon demper en volgens mij wat de linkpijp van Laser. De linkpijp van de GSX past vanzelfsprekend niet.