Zeer mooie Honda VTR Firestorm 2002

Status
Niet open voor verdere reacties.

B@rdie

MF veteraan
26 okt 2006
16.343
0
Reden van verkoop: Motor moet weg omdat mijn hart gestolen is door de nieuwe Triumph Street Triple

Gezocht een nieuw baasje voor deze mooie Honda VTR Firestorm

Ik heb de motor zelf gekocht met 28.000km op de teller. De vorige eigenaar had de motor super onderhouden. Ikzelf ook, dus de motor ziet er gewoon geweldig uit. Het betreft het nieuwere type met een grotere tankinhoud van 19L en een gecombineerd digitaal/analoog dashboard. De motor is fabrieksaf voorzien van het Honda HISS startontbrekingsysteem. Geeft bij veel verzekeringsmaatschappijen korting op je eigen risico!

Deze in zeer goede staat verkerende Honda VTR Firestorm, bouwjaar 2002 heeft 40.000km op de teller. Alleen met mooi weer bereden en netjes zijn beurten gehad, aantoonbaar middels afgestempeld onderhoudsboekje. Banden (Michelin Pilot Power), ketting en tandwielen(DID) en remblokken in goede conditie. Recent olie (Motorex Topspeed) en oliefilter vervangen.

Motor is uitsluitend gebruikt voor langere ritten >150km en is niet op het circuit geweest!De motor staat altijd droog gestald en motorisch loopt hij gewoon perfect, starten en lopen.

Wat maakt deze motor net even wat anders dan andere VTR's:
• Getint MRA-kuipruitje
• LED-knipperlichten voor
• LED-achterlicht incl. geïntergreerde knipperlichten (origineel aanwezig)
• Undertail in kleur
• Aluminium leovince SBK dempers voor een geweldig V-twin geluid :9~


Voor meer info/foto's gelieve contact op te nemen via e-mail of per telefoon.

Vraagprijs voor al dit moois: 5299,- euro 4900euro


Omdat foto's meer zeggen dan duizend woorden!!

p1010017kb4.jpg


p1010006ge1.jpg


p1010003dt5.jpg


p1010007si1.jpg


p1000158ev9.jpg


p1000626vi7.jpg


p1000650az0.jpg


Foto is een archieffoto, achterband is niet versleten!

p1000648qu6.jpg


p1010012su0.jpg


p1010016mg8.jpg


p1010010pc3.jpg


p1010013lo5.jpg


p1010009cl2.jpg


p1010014js2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ziet er heel mooi uit :} :}

Wat ik graag zou willen weten, is welk merk en type undertail er onder zit. Ik ben op zoek naar een vergelijkbaar model voor de storm van mijn vriendin.

Suc6 met de verkoop
 
Ziet er heel mooi uit :} :}

Wat ik graag zou willen weten, is welk merk en type undertail er onder zit. Ik ben op zoek naar een vergelijkbaar model voor de storm van mijn vriendin.

Suc6 met de verkoop

Wat je ook kunt doen.... gewoon deze storm kopen, en je eigen verkopen :Y
 
heel mooi :}

waarmee heb je m gepoetst???


Met poetsmiddel :+ _O-



















Nee gebruik altijd Autoglymm resin polisch en daarna een extra beschermlaag aanbrengen door middel van Autoglymm extra gloss protection. Super spul :}
 
motorisch loopt hij gewoon perfect, starten en... lopen.... jammer nou, ik rijd er dan altijd graag op weg.. _O- mooie fiets, nog geen koper?
 
NU OF NOOIT, 4900 euro met de originele dempers!








Moet weg omdat mijn hart gestolen is door de nieuwe Triumph Street Triple! :9~ O-)
 
Laatst bewerkt:
pff voor die prijs had ik ook mn SV650, voor zo'n VTR1000F heb je zoveeel meer motor voor die prijs.. echt top

was ik maar van die 25kw regeling af, dan was ik vandaag nog langs gekomen.
WAT een geweldig mooie motor zeg (en brute 53mm gashuizen :o )
 
Schopje voor morgen... een mooie zonnige dag om deze mooie VeTeR eens uit te laten! :]

Waar blijft zijn nieuwe baasje? O-)
 
Onbegrijpelijk dat dit zo lang moet duren weer! Heb je m ook al op marktplaats/speurders etc staan??

Veel succes met de verkoop en moge die tirumph snel bij je op de stoep staan *O*
 
Gewoon naar de schroothoop brengen, dit is toch geen prijs meer man. Voor die prijs staan ze uit 2000 met nog meer op de klok.
 
Gewoon naar de schroothoop brengen, dit is toch geen prijs meer man. Voor die prijs staan ze uit 2000 met nog meer op de klok.

I know... :? Sloop hem van het weekend wel uit elkaar, verkoop ik hem in onderdelen! :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan