Zeer mooie Honda VTR te koop!! Met veel extra's!!!

Psyco

Die hard MF'er
18 aug 2006
273
1
Landgraaf
Helaas moet ik mijn grote trots verkopen: ik ga in duitsland wonen en wil daar een andere motor kopen.
Deze sportmotor is als een hobby voor mij en heb er vooral plezierritten mee gemaakt. De banden zijn als nieuw en de ketting kan voorlopig ook nog mee. De kleine nieuwe knipperlichten zijn goed fel en er zit een eu-keurmerk in.
De originele knipperlichten heb ik ook nog. De motor is voorzien van een Datatool alarmsysteem (type System 3) met 2 afstandbedieningen. Bij dit systeem zit een pieper (een soort pager), welke reageert als het alarm afgaat.
Op het stuur zitten verhoogde ‘clip-ons’, waardoor je iets meer rechtop zit dan normaal. De originele heb ik ook nog. De dempers zijn van LeoVince en zien er top uit en klinken helemaal geweldig. Door de stalen remleidingen remt de motor maximaal en hoef je niet ver te knijpen. De motor is gebouwd in 1997.

Mocht u echt serieus geïnteresseerd zijn dan kunt u in eerste instantie contact op nemen via de mail of effe bellen. Dit kan voor meer info, foto’s of voor een proefrit.

Alles op een rij:

- Kilometerstand 35.000
- Banden als nieuw (Michelin Pilot Power2ct voor en Michelin Pilot Power achter)
- Datatool alarmsysteem met pieper
- Datatag
- SBK LeoVince dempers
- Kleine knipperlichten
- Acculader OptiMate (testwinnaar)
- Verhoogde clip-on’s
- Stalen remleidingen voor
- Originele clip-on’s
- Originele knipperlichten
- Honda Slot
- Boekjes
- Bouwjaar 1997
- paddock standaard
- motorhoes

Vraagprijs voor al dit moois: 4250,- met alles erop en eraan!
 
Laatst bewerkt:
Foto:
full
 
Ik heb er al één ;)

Misschien voor eventuele geinteresseerden handig om te weten: Zijn de NAKS vervangen??

Mooi ding verder!
 
Ik heb er al één ;)

Misschien voor eventuele geinteresseerden handig om te weten: Zijn de NAKS vervangen??

Mooi ding verder!

In de tijd dat de motor in mijn bezit is geweest (ongeveer 10.000km) zijn deze niet vervangen.
Goed kans dat de vorige eigenaar die heeft laten vervangen, maar dat weet ik niet.
 
Dag,

Ik had je een mail gestuurd via marktplaats omtrent je verhoogde clip ons.

Ik dacht de motor al te herkennen.....

Gr en tevens schopje

D@vie

Hee D@vie,

Is inderdaad dezelfde ;)
Als je je bedenkt, hij is te koop en dan heb je ook meteen verhoogde clip-ons ;)

Groente
 
Terug
Bovenaan Onderaan