Zeer mooie NSR125 25Kw !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

-spike-

MF veteraan
2 jul 2004
2.459
1
Madagaskar
Deze mooie NSR125 uit 1989 gaat in de verkoop omdat hij plaats gaat maken voor een andere motor.
Na een lang restauratie tijd is de technische staat als nieuw en daardoor zeer geschikt voor de beginnende rijder of een liefhebber.
Voor de verzekering wordt een vermogensuitdraai meegeleverd. Tijdens het maken hiervan is de motor ook afgesteld en is de mengverhouding zodanig dat de zuiger hierdoor niet vast kan lopen.
Door het toepassen van een powervalve is de motor erg snel en kan goed meekomen met het verkeer.

Verzekeringskosten zijn E1.50 per maand en de wegen belasting is E75,- per jaar.
Belangrijke vervangen onderdelen zijn:
- Cilinder+kop en zuiger zit er net 3300KM in.
- Schokbreker achter
- Stalen remleiding
- Wiellagers
- banden +/- 250KM
- Koppeling zit er net 50KM in
- Balhoofdlager
- bedrading hersteld
- Alle anderen kleine en bewegende dingen

Coating / Spuitwerk
- alle kappen (binnen en buiten)
- Stikkers onder de lak
- frame gecoat
- voorvork gecoat
- Wielen gecoat
- Achterbrug gecoat
- Stephouders Gecoat
- Handgreep achter Gecoat

Extra meegeleverde dingen:
- 2T olie (2liter)
- 2e zadel
- reserve tank inc kraantje
- Koplampunit + lampje
- Achterlichtunit
- en nog vele andere dingen.

Kleur is Geel. Op sommige foto's lijkt het oranje.

Dit plaatje gaat weg voor maar E1600,-

GroteFoto-LBFPHVDK.jpg

GroteFoto-4INM8NBP.jpg

GroteFoto-GM74WRAR.jpg

GroteFoto-ZR6GH6X8.jpg

GroteFoto-RCBTDMML.jpg

GroteFoto-U3X7MJEF.jpg

GroteFoto-PUOZ6FM4.jpg

GroteFoto-JMRBK7HH.jpg

GroteFoto-K3MJKA7T.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding.

Hoe kan jij €57 wegenbelasting betalen? Is toch verschillend per provincie? (van 72 tot 80€ geloof ik)

En €1,50 per maand verzekering, is als je een no claim van 80% hebt ofzo?
 
Whaha, had je je klimrek geschilderd en nog wat verf over, en toen ook je motor maar even gedaan? :+


Nee zonder grapjes, mooie kleur, nette fiets. Zal zeker wel verkopen ;)
 
Zeg is die vermogensuitdraai alleen voor de verzekering? Ik ben wel benieuwd hoe hard deze brommer gaat *D

Succes met de verkoop! :}
 
Je zal wel niets hebben aan mijn post, maar suc6 met verkopen. Mooi ding, goed opgeknapt, en zeker interresant voor iemand die 25kw moet rijden. :Y En erg geel :9
 
wat komt er terug spike?

en als je echt plek moet maken in de garage wil ik kostenloos wel voor je sp1 zorgen hoor :o
Dat hebben er al meer aangeboden :+
Uiteindelijk moet er een circuit motor komen :Y


Dus inruil met een circuitfiets is mogenlijk :Y :Y
 
Deze mooie NSR125 uit 1989 gaat in de verkoop omdat hij plaats gaat maken voor een andere motor.
...
Verzekeringskosten zijn E1.50 per maand en de wegen belasting is E75,- per jaar tot deze over 5 jaar belasting vrij is.

Niet om lullig te doen, maar volgens mij wordt hij niet meer wegenbelastingvrij.. Met dank aan de alwetende heren in Den Haag komen er na 2012 geen nieuwe 'oldtimers' meer bij.. dus dan is hij net een jaar of twee te jong.. Heb hetzelfde probleem met mijn auto. :r
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan