zeer mooie TRX als nieuw (te koop)

hotdog

Die hard MF'er
27 feb 2006
658
1
Noordbroek
iemand die een niet van nieuw te onderscheiden TRX zoekt voor weinig geld dit is je kans. (heb je interesse stuur even een mail)
 
iemand die een niet van nieuw te onderscheiden TRX zoekt voor weinig geld dit is je kans. (heb je interesse stuur even een mail)
Hee hotdog(Ratz hier ;) )

Piccie en meer specs doet wonderen :Y , en de vraagprijs was €3200 toch :?
 
De TRX is van een vriend van mij, dus wie echt interesse heeft kan mij even een mail sturen en dan krijg je van mij zijn telnr, hij weet je het fijne van deze motor te vertellen en de prijs is inderdaad € 3200 :]
 
Mja voordat iemand interesse heeft, wil diegene denk ik toch graag dingen weten als km-stand etc. Of eventueel een fotootje zien... Anders ga je denk ik een hoop loze mails krijgen.
 
Is toch niet zo moeilijk je belt even vraagt wat je wilt weten krijg je alle info uit eerste hand en als je een of meerdere foto's wild zien dan mailt hij die naar je toe, niks moelijk zo simpel als wat. Hij wil gewoon de mensen te woord staan die echt geïnteresseerd zijn
 
Laatst bewerkt:
Quiz: wat is een TRX?

a. Een revolutionaire regenband
b. Een volautomatische motorlift
c. De nieuwste tourmotor van Ducati






Antwoord: none of the above! Het is een sportieve motorfiets van Yamaha uit de jaren '90.
of is dit ook alweer te veel informatie? :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan