Zeer nette HJC helm incl. 2 vizieren + helmhoes voor €60,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-Foot

MF veteraan
7 mrt 2007
2.651
6
Beilen (drenthe)
Hallo,

Wegens de aanschaf van een nieuwe helm (deze kleur past niet meer bij de nieuwe motor), komt mijn "oude" helm te koop.

De gegevens:
Merk: HJC
Type: ZF-9 Kast
Soort sluiting: Dubbel D sluiting

Enkele extra's:
Incl. neuskapje
Incl. 2 vizieren (donker en blank vizier)
Incl. anti kras folie voor het vizier (ideaal bij bijv. de winterstop)
Incl. helmhoes

Maat: L (58-60 hoofdomtrek)

De helm is nu ca. 1,5 jaar oud en weinig gedragen, dus verkeerd nog in een zeer nette staat.
De binnenvoering is uitneembaar, anti-allergeen en wasbaar.
Uiteraard is de binnenvoering voor de verkoop gewassen :Y

Voor de snelle beslissers doe ik er tevens nog een splinternieuw (in de verpakking) Alpine motorcolletje bij!! :]

Prijs: 67,50 incl. verzending of 60,- euro indien je de helm komt ophalen in de stad Groningen.

En dan nu de foto's:
img2491r.jpg


img2492ap.jpg


img2493ps.jpg


img2494qn.jpg


img2495e.jpg


img2496t.jpg
 
Ben wel geinteresseerd, en moet volgende week vrijdag (overdag) toch voor mijn werk in Groningen zijn. Wil dan wel even passen. (heb nu een bayard poison, zelfde maat, maar vind die nogal lawaaiig).
 
Hallo,

Dat moet geen enkel probleem zijn. Volgende week vrijdag ben ik wel thuis :)
Ik stuur je vanavond even een pb met mijn adresgegevens (nu via mobiele tel. Werkt erg omslachtig).

Edit: Pb is verzonden :Y
 
Laatst bewerkt:
Hm... keer mee op je achterhoofd gevallen / laten vallen? Onder 'kast'' aan de achterkant zitten plekjes??
 
Hm... keer mee op je achterhoofd gevallen / laten vallen? Onder 'kast'' aan de achterkant zitten plekjes??

Nope, niet gevallen of laten vallen :N

Afgelopen jaar naar Luxemburg op motorvakantie geweest, waarbij de helm kortstondig op de straat stond. Vervolgens de motor opgezadeld met alle bagage en bij het draaien raakte ik met mijn metalen (titanium) teenslider van mijn laars per ongeluk de helm waardoor deze omviel.

Aan het omvallen heeft de helm niet eens een kras(je) overgehouden, maar de teenslider was de boosdoener en veroorzaakte aan de achterkant een paar kleine beschadigingen van de stickers :(

Helm is dus nooit gevallen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan