Zeer nette Yamaha R1 1999 met led undertail weinig kms

Status
Niet open voor verdere reacties.
misschien ben ik vergeten te vermelden dat het hier een kanon van het zuiverste soort betreft...

Maar serieus, dit is echt een supervette fiets. *D
 
misschien de reden van verkoop ook even vermelden...
Ben op zoek naar een leuke fiets om een caferacer van te maken.
Na verschillende zelfbouw chopper projecten blijft het sleutelen lonken. *D

en de versleutelbaarheid van een R1 is toch beperkt.. :P
 
Yep! thnks! :P

De kijker van dit weekend zag er toch vanaf helaas..
Dus hij is nog te koop. :Y
 
Oké, dat is positief (voor mij althans). Als ik de advertentie mag geloven is de motor nog in prima staat en heeft hij geen schade, klopt dat? Ik zag ook dat iemand die de motor eerder had bezichtigt afzag van de koop. Mag ik vragen wat de reden daarvan was? Graag hoor ik van je
 
Hoi Michael,
de motor is inderdaad nog te koop. Is in prima staat en heeft inderdaad geen schade.
De vorige "kijker" wilde eigenlijk een spiksplinternieuwe motor. Maar goed hij is natuurlijk uit 1999.... :-D

Maarre als je interesse hebt in een proefritje of bezichtiging, dan hoor ik het graag.
 
Nog even als aanvulling, de kroonplaat heeft wel wat sporen van de sleutelhanger van de vorige eigenaar. Kan er eventueel een foto van maken en mailen.
Verder heeft ie geen beschadigingen oid.
 
Bedankt voor je reactie!
Ik zou het fijn vinden als je van de 'sporen' nog een foto zou willen maken. Zou je deze vervolgens naar mijn persoonlijke mail kunnen sturen? michael_beijer at hotmail punt com

Misschien is het een idee dat je gelijk je telefoonnummer mee stuurt. Dan kan ik je bellen voor het een en ander aan informatie en wellicht voor een afspraak!

Alvast bedankt, we spreken elkaar!
 
Bedankt Vincent, dat gaat zeker lukken.
En ik ga hem inderdaad heel goed op slot zetten!

Succes met alle komende verbouwingen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan