Zeer nette zwarte Yamaha YZF 600R Thundercat uit 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rembo

Die hard MF'er
7 jan 2002
280
0
Eindhoven (Noord Brabant)
Vanwege aanschaf van een andere motor bied ik deze Thundercat te koop aan. Na (als tweede eigenaar) enkele jaren met veel plezier met deze sportieveling rondgetoerd te hebben stap ik over op een all-road.

De motor is zo goed als origineel met de volgende extra's:
  • Er zit een carbon-look tankdpad en carbon-look stickers op kroonplaat en tankdop, deze zijn eventueel gemakkelijk te verwijderen.
  • staalomvlochten remleidingen voor meer remgevoel en minder "fading" tijdens het remmen
  • crashpads/valdoppen om beschadigingen aan de kuip te voorkomen/beperken àls het een keer misgaat.
De motor heeft nooit door de pekel gereden, altijd in de garage gestaan en dat is de lak aan te zien! Beide banden hebben nog ruim voldoende profiel om nog vele duizenden kilometers mee te gaan!

Hij heeft vorig jaar (6600 km geleden) nog een grote beurt plus nieuwe Michelin Pilot Sport voorband gehad en heeft pas over 3400 km weer een (kleine) beurt nodig. De kettingset heeft 10.500km gelopen en verkeert nog in nieuwstaat (zie foto's). Achterop ligt een Michelin Pilot Road band: superveel grip, toch redelijk slijtvast en een uitstekende combinatie met de voorband.

Ik ben altijd erg zuinig op deze motor geweest en ik heb hem altijd (meer dan) ruim op tijd zijn onderhoud gegeven bij de dealer. ALLE facturen van deze motor zijn ter inzage aanwezig: van onderhoud, oliewissels en bandenvervanging, enz.
Serieuze geinteresseerden zijn welkom om de motor eens in het echt te bekijken, dit zegt vaak meer dan 100 foto's!

Vraagprijs: €2650,-

Voor meer foto's kun je me mailen of PB'en!
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan