Zeer slecht weekend in duitsland

Mensen, heel veel sterkte, mochten jullie dit nog lezen.

Er wordt aan jullie gedacht.
 
Ik weet niet of de groep het gezien heeft maar deze stond op de site van motorforum (zonder streepje dus). Ik heb hem maar gekopiert naar hier:

motormotormeeting mülheim, fam. van Dongen/camping Mülheim 29-08-2004

We willen iedereen die aanwezig was op onze camping en familie en vrienden van 'motorfreak' veel sterkte wensen voor de komende tijd.
 
Bij deze wens ik alle leden van de Mühlheim groep heel veel sterkte vandaag...
Wouter R.I.P. and drive free in the sky...
 
Ik weet niet of de groep het gezien heeft maar deze stond op de site van motorforum (zonder streepje dus). Ik heb hem maar gekopiert naar hier:

motormotormeeting mülheim, fam. van Dongen/camping Mülheim 29-08-2004

We willen iedereen die aanwezig was op onze camping en familie en vrienden van 'motorfreak' veel sterkte wensen voor de komende tijd.
Thx Ster voor het doorgeven, heb de mensen van de camping even rechtstreeks gemaild, vond dat ze wel recht hadden op wat "follow-up" en weet niet of iemand deze week met alle toestanden daaraan nog gedacht heeft.
 
...Veel sterkte toegewenst aande familie en de direct betrokkenen. Triest geval op de verkeerde plaats op het verkeerde moment. '( '( '(

Murphy, wellicht wel zo gepast om je plaatje aan te passen...
 
Ik lees het nu pas. Ik hoorde het op lrt.

Bij deze dan toch nog.

Sterkte aan alle familie, vrienden en iedereen die hem een warm hart toe droeg bij het verwerken van dit verlies.

En TDMuts beterschap
 
Laatst bewerkt:
Hallo MF'ers
Allereerst wil ik de familie en andere betrokkenen veel sterkte wensen met het drama in Duisland waarbij Wouter is omgekomen.
Ik kende hem als een vriendlijke medewerker bij de plaatselijke bouwmarkt.
Zo jong, zoiets mag niet gebeuren.
Helaas is dit niet terug te draaien, Wouter rust zacht.
Shagga

Op zaterdag 28 augustus 2004 19:17 schreef Asfaltjunky het volgende:
Mensen ik zet het in off topic neer omdat dit niet voor iedereen is.

Het weekend in duitsland verloopt dramatisch. Gister is TD-Muts al onder uit gegaan en nu vandaag is Motorfreak verongelukt.
TD-Muts ligt in ziekenhuis met gebroken ribben MAAR Motorfreak heeft het niet overleefd. Hij schijnt naar aanleiding van wat ik net van dropkick hoor onderuit geschoven te zijn. Wat er verder precies gebeurt is is nog niet duidelijk alleen dat ie opslag dood was.
Dropkick houd mij op de hoogte en ik zal jullie via dit topic ook op de hoogte houden over het verdere verloop van dit trieste weekend

Ik wil de familie en vrienden van mijn en motor-forum's kant condoleren,
ze heel veel sterkte wensen met het verwerken van dit enorme verlies.

Ik weet ff echt niet meer wat te zeggen anders dan: ik houd jullie op de hoogte!
[/quote]
 
Terug
Bovenaan Onderaan