Zeer slecht weekend in duitsland

Asfaltjunky

Die hard MF'er
7 feb 2003
428
0
Leerdam
Mensen ik zet het in off topic neer omdat dit niet voor iedereen is.

Het weekend in duitsland verloopt dramatisch. Gister is TD-Muts al onder uit gegaan en nu vandaag is Motorfreak verongelukt.
TD-Muts ligt in ziekenhuis met gebroken ribben MAAR Motorfreak heeft het niet overleefd. Hij schijnt naar aanleiding van wat ik net van dropkick hoor onderuit geschoven te zijn. Wat er verder precies gebeurt is is nog niet duidelijk alleen dat ie opslag dood was.
Dropkick houd mij op de hoogte en ik zal jullie via dit topic ook op de hoogte houden over het verdere verloop van dit trieste weekend

Ik wil de familie en vrienden van mijn en motor-forum's kant condoleren,
ze heel veel sterkte wensen met het verwerken van dit enorme verlies.

Ik weet ff echt niet meer wat te zeggen anders dan: ik houd jullie op de hoogte!
 
Damn '( '( '(

Heel veel sterkte voor de nabestaanden, maar zeker ook voor de forummers ter plekke.

RIP Motorfreak

TDMuts, beterschap en ook sterkte.

Shoot heej ;(
 
Damn....

RIP

TDMuts sterkte met het fysieke en psychische herstel
 
Laatst bewerkt:
Sterkte met alle naars dat je hebt meegemaakt. Hoop dat je alles goed verwerkt krijgt. Condoleances aan motorfreak.

Heb je de juiste naam, er is namelijk een motorfreak, motor-freak en motor freak.
Duidelijkheid voorkomt onnodige zorgen bij anderen.

Sterkte ermee.
 
Sterkte met alle naars dat je hebt meegemaakt. Hoop dat je alles goed verwerkt krijgt. Condoleances aan motorfreak.

Heb je de juiste naam, er is namelijk een motorfreak, motor-freak en motor freak.
Duidelijkheid voorkomt onnodige zorgen bij anderen.

Sterkte ermee.

Ik ben niet meegegaan. Ben op het laatst moment af gehaakt.
Dropkick belde me net op met deze klote mededeling.
Hij is ook degene die mij op de hoogte houd en ik hou jullie op de hoogte via dit topic
 
Wij hoorden het net via Ikbengek (telefonisch)

Heel veel sterkte voor de nabestaande van Motorfreak en ook voor de mensen die erbij waren.
Laten we hopen dat ze hun hoofd erbij houden met terugrijden.

TDMuts sterkte met je herstel
 
;(
Gecondoleerd en sterkte aan de nabestaanden.

TD-Muts, veel sterkte gewenst bij het herstel
 
Terug
Bovenaan Onderaan