zeer treurig bericht

6Gear

MF veteraan
6 nov 2002
1.117
0
Heerenveen
Van goedvinden van Harry (Superbiker )post ik dit bericht

Met een brok in mijn keel typ ik dit bericht ;( ;(


Gisteren om +/- 17:00 uur is Jacco (vriend van Harry) om het leven gekomen bij Joure west.


Ik kreeg gisteren om +/- 21:00 uur een telefoontje van Harry ,met de mededling "weet je het al ".
Jacco is overleden..................dit is natuurlijk het laatste bericht wat je wilt horen op zo`n moment.Jacco heeft de afslag Joure west genomen en is over een (bitumen )spoor uitgegleden en is in de vangrail beland.Ambulance personeel was snel ter plaatse,maar dit alles heeft niet meer mogen baten .Sommigen van jullie kennen hem van de nacht van het noorden part2,en was 3e bij het karten.ik kon hem al iets langer en ja hij zou gisteren avond nog ff een biertje komen drinken ,hadden we afgesproken die ochtend.



Ik laat het nu voor zover het is.


mijn oprechte deelneming voor de nabestaanden

Jurjen /6Gear
 
Laatst bewerkt:
6gear, ik heb het net al aan de telefoon gezegd: ik weet gewoon ff niet wat ik moet zeggen hiervan... Ik wens iedereen die hem kende heel veel sterkte... ;(

En mijn oprechte deelneming voor de nabestaanden....
 
Ik heb dit gister al vernomen van Wouter, en ik wist niet wat ik hoorde.
Dit is niet hetgeen wat je wil horen. Afgelopen vrijdag nog met hem staan praten en nu niet meer. '(

Mijn oprechte deelneming voor de nabestaanden
 
....woorden schieten te kort....

Diegene die hem kenden, sterkte met het verwerken van het verlies.

Dit zet je wel weer aan het denken...het kan overal en ieder moment ineens afgelopen zijn.. '(
 
Sterkte en mijn oprechte deelneming voor zijn familie en bekenden '(

Gerben
 
Laatst bewerkt:
holy fuck

deze week is er al heel wat mis gegaan lubbert heeft nog mazzal gehad dus.


hier mijn oprechte deelneming naar de familie jacco, en alle bekenden van jacco hier op het forum
 
Dit is natuurlijk een bericht wat je nooit wilt horen... ;(

Sterkte aan familie en kennisen van Jacco!
 
Jacco, mijn beste motormaat, is niet meer.

Gistermiddag, na mooi stukje te hebben gereden ging het in de bocht van afslag Joure-West mis. In deze bocht reed ik achter hem en ineens zie ik Jacco onderuit gaan. Deze val is Jacco helaas noodlottig geworden.
Ik ben er kapot van.

Mijn gedachten zijn voordurend bij zijn nabestaanden.

Harry/Superbiker
 
Sterkte voor de nabestaanden '(
Blijkt maar weer dat de "geleidingsrail" levensgevaarlijk is voor motorrijders :(
 
Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Woorden schieten nu te kort.


Mijn oprechte deelneming voor zijn familie en vrienden... ;( ;( ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan