zeer treurig bericht

Het is al vaak gezegd maar ik wou toch ook mijn condoleances bieden aan de nabestaanden van Jacco.

Het is denk ik ook wel "enigzins" troostend dat er zoveel medeleven betuigt wordt door gebruikers van motor-forum wat een hele goede zaak is!

Sterkte bij het verwerken van het verlies, Kevin.
 
Ook namens mij gecondoleerd en heel veel sterkte aan familie, vrienden en kennissen.

In gedachte ben ik woensdag bij jullie.
 
Ik kan niks anders zeggen dan dat ik het SUPER vind hoe iedereen hier reageert. Zo bekend ben ik niet met en op het Motor-Forum. Maar dit is echt ongelofelijk.
Thanks guys!

Mijn deelneming gaat uit naar Angelique, Esmé, familie Haitsma en Top en alle andere familieleden en vrienden van Jacco.
En Harry, natuurlijk ook naar jou!

Waarschijnlijk tot vanavond bij JW...
 
zijn er mensen die met de auto vanavond naar de herdenking gaan en die langs veenendaal komen??ik zou er graag bij willen zijn maar heb geen vervoer.
 
.........

gecondoleerd en strekte voor alle familie, vrienden en bekenden ;( .

Voor diegene die vanavond naar J-W gaan, maak er iets bijzonders van.
 
ik wil graag iedereen condoleren met het verlies van jacco.
ook al heb ik hem nooit gekend grijp dit bericht mij toch.
 
Hier op verzoek van Angelique de rouwkaart van Jacco:

17854
 
Ik was vandaag onderweg van groningen naar huis toen ik bij afslag Joure-West een hele rij motoren op de afrit zag staan. Nu ik begrijp waarom, doet het me oprecht wat dat er juist op die manier een herdenking gehouden werd.

Uiteraard wens ook ik alle betrokkenen erg veel sterkte in deze zware tijden.

Remment-Jan
 
Jemig......
ik wil eigenlijk de nabestaanden nooit sterkte wensen.. omdat je even helemaal niet sterk HOEFT te zijn. Je mag instorten, huilen, schreeuwen, vloeken...

Ik wens jullie: dat bij jullie gauw weer de mooie herinneringen de boventoon zullen gaan voeren boven het levenslange verdriet. Dat jullie weer kunnen glimlachen bij de mooie herinneringen. Die tijd die komt. Echt!
Ookal is hij nu nog ver weg.

Alle motorrijders leven met jullie mee.
 
Iedere keer als ik dit soort berichten hoor dan krijg ik er toch een brok in de keel van.

Immers..
Als iemand het kind in zichzelf niet altijd wil onderdrukken en kiest voor de vrijheid van de motor, en kiest voor het gevoel van zon,hitte, wind, kou en regen.
Als iemand kiest voor de vele vrienden die je gratis bij je motor meekrijgt, kiest voor het zwaaien naar en de prijzende blikken van andere motorrijders.

Dan kies je om te leven!

Er zijn geen woorden voor het onrecht dat iemand die kiest voor het leven uiteindelijk in deze keuze het leven moet laten.

Machteloosheid, verslagenheid, woede.

Veel sterkte aan alle familieleden, vrienden en kennissen.
En voor alle motorrijders, vergeet niet te zwaaien als je deze onheilsplaats passeert!
 
Ik ben weer thuis na het 'afscheid' op Joure West. ;( Indrukwekkend, wat een mensen waren er gekomen! Denk wel meer dan 50/60 dat er waren, ongelooflijk. De politie was ook goed bezig door de afslag af te zetten voor overig verkeer. De familie van Jacco was er ook bij en waardeerde de opkomst enorm, zo had ik het idee. Het werd op een gegeven moment veel mensen teveel en ik had zelf ook de tranen in m'n ogen staan. Erg triest allemaal. Ook :} aan de mensen die van ver waren gekomen om hierbij te zijn, zelfs zonder dat men hem persoonlijk kende.

Angelique en Esmé, heel veel sterkte verder. '(
 
mijn naam is Hayo , (de oudste broer van Jacco)ik ben vanavond bij de plaats van het ongeluk geweest en er waren ongeveer 20 motoren onder leiding van mijn broer Marco waarna mijn broer Rudy een kleine bedankje had voor iedereen die daar was overgekomen, zelfs een van 158 km verderop( weet zijn naam niet meer) ik zelf heb een eerdere vlucht genomen vanuit Chicago om hier bij te wezen en had op het laatste moment nog het plan om een klein houten kruisje in de grond te slaan, ik wou ook iedereen hartelijk bedanken die hier zo impulsief en spontaan op kwam dagen en hun tijd op te offeren op een woensdagavond,heel erg bedankt ook namens de ouders van Jacco en Angelique en Esme en hun ouders.

de herdenkingsdienst is deze vrijdag op 4 april om 13.30 uur in de Gereformeerde Kerk ¨"de Oerdracht" , E.A. Borgerstraat 46 te Joure FRL waarna de ter aarde bestelling zal plaatsvinden op de algemene begraafplaats "Schoterhof" te Nieuweschoot.

Gelegenheid tot condoleren na afloop van de teraardebestelling.

Er werd nog geopeneerd door verscheidene motorrijders om een erehaag te maken en of te vormen met de motors, als er animo voor is laat me dat even weten op mijn emailadres trellix02@msn.com en ik zal er gelijk met de familie en de kerk over praten en zodoende regelen,ik weet dat Jacco dit ontzettend mooi had gevonden.

donderdagavond 20.00 uur wou even snel een reactie hier aan toe voegen over de erehaag. zie artikel " Erehaag voor Jacco Haitsma op vrijdag 4 april" om alles in detail te lezen het wordt morgenvroeg om 11.30 aan het Afscheidshuis in Heerenveen een colonne die achter de rouwwagen aan rijdt van Heerenveen naar Joure
en later op verzoek van mij en Angelique en de rest van de familie,vrienden en kennissen om van de kerk naar de begraafplaats te rijden .

bij voorbaat hardstikke bedankt voor eventuele reacties, en ik zie nu hoe hecht jullie samenwerking is net zoals de motorrijders in Amerika als ze voor een liefdadig doel rijden en bij de massa bijeenkomen, zoals Sturgis ,North Dakote.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan