Zeer triest bericht

tjezus...alweer..het houd niet op...sterkte aan iedereen die hem kende...moge dit de laatste keer zijn dit jaar dat we hiermee geconfronteerd worden...
 
Mijn oprechte deelneming voor familie, vrienden en bekenden van Henk.
Het zoveelste onnodige slachtoffer dit jaar...
 
Verdorie, weer ééntje..... '(
Naamgenoot, het ga je goed!

Mijn oprechte deelneming aan de nabestaanden.
 
Ben nog niet al te lang lid van het forum maar volgens mij is dit niet echt een goed motorjaar geweest als ik zo al die berichten lees

Familie en nabestaanden gecondoleerd en heel veel sterkte
 
Wederom moeten weer stilstaan bij het feit dat motorrijders als een van de eerste het onderspit delven...
Ondanks dat ik Henk niet persoonlijk heb gekend wil ik toch even kwijt aan alle nabestaanden dat ik geschokt was toen dit nieuws mij ten gehoor kwam, vooral gezien het feit dat Henk een gedegen motorrijden was die wist waar zijn grenzen lagen. Er zijn geen woorden die kunnen uitdrukken hoeveel pijn dit ons bezorgd, het enige wat we kunnen doen is de nabestaanden steunen door ons medeleven te betuigen.
Ik wens iedereen die Henk kende heel veel sterkte toe in deze donkere dagen!
HENK, Vaya Con Dios...
 
Dit is mijn tweede jaar MF, opvallend veel ongelukken met dodelijke afloop dit jaar. Motorrijders pas op jezelf!

Mijn oprechte deelnemingen, en veel sterkte toegewenst aan iedereen die hem heeft gekend.

R.I.P.
 
ik lees dit soort berichten hier de laatste tijd veel te veel ;( Een is al te veel :(

Ik kende Henk niet maar wens zijn familie en vrienden veel sterkte.
 
Gecondoleerd....

Heel veel sterkte toegewenst aan familie, vrienden en
alle nabestaande......
 
een jaar jonger dan mij...

aan zijn familie, kennisen en vrienden veel sterkte met dit verlies.
 
Ook mijn oprechte deelname voor familie en vrienden, ik durf al bijna niet meer de bovenste drie topics te lezen want telkens weer staat er een nieuw berricht over een overleden motorrijder/mf-er ;( . Laten we hopen dat het nu zo blijft. Dit is erg triest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan