Zeeuwse shit of niet

1 jun 2004
75
0
Souburg
Zondag in het sloe-gebied vlissingen, fantastisch weer. Kom ik uit het sloe richting de rotonde bovenaan de laatste afslag voor tolplein westerschelde tunnel, ligt daar een rood witte R6 naast de rotonde, carterolie all over the place. De coureur al weer op z'n voeten het verhaaltje aan die jongens in zo.n kermiswagen vertellen.

Kan gebeuren. Maar wat is er x-tra lullig aan. Die motor is recht op 1 van de vele 10 cm naast het asfalt in de berm gezette betonnen mini pyramide's geschoven. Door die dingen snijden er minder vrachtwagens door de berm, maar 't is niet echt prettig, zelfs levensgevaarlijk bij zelfs een klein uitstapje.

Tof natuurlijk al die topics over veilige vangrails, maar wat voor een waanzin is dit.

Is dit soort 3d haaientanden alleen voor Zeeland bedacht or what? Wie heeft er ervaringen? reac's please.

BTW leest die pechvogel mee?

Laatst bewerkt:
Kom ik uit het sloe

Het sloe :? Klinkt obscuur...

Bij het maken van een weg wordt volgens mij geen rekening gehouden met motorrijders. Hier in de buurt liggen ergens tussen weg en fietspad betonnen bolle halve cilinders van 7 cm hoog en 40 cm lang. Als je daar met de auto opzit kan dat je wiel verneuken...als je daar met de motor opzit kan dat je leven verneuken.

Zo is het toch?

Laatst bewerkt:
En wat denk je van de verf die ze overal op het asfalt smeren...

Een zebrapad maar dan 100% dekkend over een complete kruising uitgesmeerd :(

Vlak voor en vlak na een bocht een verkeersdrempel leggen....

en 1001 andere voorbeelden....

95% koekblikken op de weg, dus de wegdesigner houdt enkel rekening met die groep. Tant pis voor de 5% tweewielrijders.

maar denk aan de reacties in de topics over motor-(on)veilige vangrail, je weet dat het er staat, dus is het je eigen schuld als je daar neergaat en dood bent... jep, dus ik ga binnenkort campagne voeren voor de aanleg van mijnen velden langs alle wegen van NL, zul je zien nooit meer ongelukken :P

|(

maar denk aan de reacties in de topics over motor-(on)veilige vangrail, je weet dat het er staat, dus is het je eigen schuld als je daar neergaat en dood bent... jep, dus ik ga binnenkort campagne voeren voor de aanleg van mijnen velden langs alle wegen van NL, zul je zien nooit meer ongelukken :P

|(

Ik zorg voor de schep, jij voor de ammo?

Terug
Bovenaan Onderaan