Zeikersnat en telefoon overleden:?

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
A

Anoniempje551

Guest
Ik ben dus zeiknat geworden. Het is niet echt zonnig weertje, maar moest weg... :(

Dus in mijn , ja vast niet, all weatherpak gegaan en mijn , vast ook niet, waterdichte laarzen aan om op weg te gaan...

Hozen niet zo zuinig...maar geen glibbersituaties gehad en lekker rustig aan gereden.

Ben weer thuis nu en heb een aantal conclusies...
* All weather is nie all weather dat je droog blijft. Het gekke is alleen dat ie alleen water heb doorgelaten net boven me rechterknie aan de binnenkant...En geloof me...hij was helemaal waterdicht.

* Leren laarzen niet waterdicht en dus ook natte voetjes

* Telefoon overleden met een beetje pech en ik had net van de week een nieuwe antenne gekocht voor grof geld :( Haalde hem uit me zak en het water kwam er 1 straal uit :( Accu eruit gehaald en de delen liggen te drogen nu...

* Portemonnaie zeiknat, maar zat toch geen briefgeld in dus vooruit maar weer })

* Me peuken zijn gespaard gebleven, pfoei...

Maar oké...wat te doen...

Is er een spulletje te koop waar ik me pak mee kan inspuiten...?
En belangrijkste, werkt het ook?

Zelfde voor me laarzen...krijgen wel een ledervetbeurt geregeld, maar houdt dus niet over :(

Groeten,
een opdrogende LCB-tje
 
Ff over je telefoon, die van mij was ook halfdood toen ik in Heerlen aankwam. Gewoon ff uit elkaar gehaald, goed laten drogen (niet in de magnetron of wasdroger }) )....daarna deed die van mij het weer, en doet het nu nog steeds.
 
Ik heb bijna altijd mijn regenoverall bij me, en een regenhoes voor mijn tanktas.

Conclusie: toen ik vanmorgen mijn dagelijkse 35 KM naar huis reed in enorme hoosbuien is alleen de buitenkant nat geworden.........

Laarzen spuit ik eens in de zoveel tijd in met siliconenspray.....

Regen sucks, maar doet me niks :9~
 
das niet fijn,dat van die telefoon is bij een vriend van mij oko gebeurt die heeft et alleen daarna nooit meer gedaan.motorijden kost geld he!!!!!
 
Regenhoes voor me tanktas heb ik ook, maar had de tanktas niet mee... :(
Ik had er niet echt rekening mee gehouden dat het boeltje zo vreselijk nat zou worden...

Overall is erg leuke optie...As je een adres weet met korte maatjes })
Dingen zijn me veulste groot ghehe...Gaat alle kanten heen flapperen en het kruis hangt me op de knieën.
 
Het gekke is alleen dat ie alleen water heb doorgelaten net boven me rechterknie aan de binnenkant...En geloof me...hij was helemaal waterdicht.
Groeten terug drogend CB-tje, ;)

Maar 'kdenk datter een naai-foutje in de naad van 't pak zit. Ik zou eens navragen bij verkopers van 't pak. Misschien heeft 't merk de policy -> gratis repareren.
 
'K ga hier niet posten hoor!
Reply's worden niet geteld! Dus zou het een zinloze bijdrage worden hè :P
Maar een beetje water kan geen kwaad........toch?

[edit] Oeps, worden nu ineens wel geteld. De eerste 6 reply's stonden er niet op :P [/edit]
 
Laat die telefoon lang genoeg drogen.
Als je hem aanzet terwijl er nog iets vocht inzit heb je kans op kortsluiting.
Beter een paar dagen langer laten drogen.
 
'K ga hier niet posten hoor!
Reply's worden niet geteld! Dus zou het een zinloze bijdrage worden hè :P
Maar een beetje water kan geen kwaad........toch?

Weet niet wat jij een beetje noemt, maar gaat goed te keer hiero...
Kwaad kan het niet...maar dat ik erg vrolijk van wordt en zingend van blijdschap op de fiets zit...nee ook niet echt :P

Enne...heb je stiekum toch gepost. Niet nuttig maar oké ;)
 
Mijn telefoon was ook eens overleden, pas bijna ook weer, maar nu na goed droog maken deed die het weer.

Ik zelf heb een Gore-tex pak, met gore-tex laarzen en Gore-tex handschoenen, en geloof me, ik blijf droog.
Maar volgens mij geldt dat enkel met gore-tex, want het is het eerste pak wat ook na een dag in de regen gereden van binnen droog blijft.
 
Hahahahaha, ik was vanmorgen ook zeiknat... Even van Almere naar Amsterdam gereden en terug. Er stond gewoon een laag water op de snelweg. Plaatselijk gingen de auto's terug naar 80 km/h.

Ik had dus geen waterdicht pak gekozen of wat ook. Gewoon m'n leren pak, zomerhandschoenen. Resultaat, tot op m'n onderbroek nat dus. :( Ach, had ik maar m'n regenpak mee moeten nemen.

De Nokia 5210 heeft de regen wel doorstaan, al stond hij in een jaszak vol water... :} Maar ja, hij behoort ook redelijk waterdicht te zijn.

Hoop dat je snel weer droog bent... :+
 
Kan je dan niet gewoon een vuilnis zak over je hooft trekken? Staat wel niet zo mooi maar je blijft wel lekker droog })

Maar een beetje soppen kan toch geen kwaad?

;)
 
Niets is poederdroog, daarom steek ik mijn portefeuille etc altijd in een plastic zakje en dan pas in mijn vest. GSM steek ik in een plastic zak onder mijn zadel.
 
Nou ik kan ze inmiddels al niet meer tellen hoor dat ik zeiknat aankom... En er zijn al twee GSM's aan overleden, oh nee, eentje hebben ze gemaakt.

Dat zeiknat worden maakt me nog niet eens zoveel uit...al sta ik er niet om te juigen...

Dat het me nu iig een telefoon heeft gekost vin ik minder...kost me nieuwe telefoon en nieuwe carkit.

Ik kijk wel ff met die foon, anders maar is vragen of business centre er nog iets van kan maken...

Maar dat zakkiesgedoe is een hele goede van ons Zuiderbuur!!!
Ben té blond om daar zelf op te komen ;)
 
Wees blij....de nicotine is droog gebleven ;)

Ikzelf heb zo'n textielenpak, maar dat moet je wel met een één of ander goedje inspuiten, zodat het waterdicht blijft.

Ik heb altijd dat er net zo'n kuiltje ontstaat zo net hoog bij mijn navel. (Mijn jas loopt dan niet recht naar beneden, maar kruipt iets op; iets te lang..)
En dan wordt het alléén daar nat :(
Voor de rest heb ik echt geen last van regen etc.

En mobiele telefoontjes moet je ook niet aan beginnen :P
 
Je telefoon in de zak doen waar je sigaretten ingezeten hebben? Die is blijkbaar wél waterdicht! :P
Of gewoon je telefoon onder je buddy stoppen, blijft 'ie ook droog.

Maar hoe ging het rijden, erg veel last van?
 
Laatst bewerkt:
Dat het me nu iig een telefoon heeft gekost vin ik minder...kost me nieuwe telefoon en nieuwe carkit.

of niet...m'n broertje is een keer met telefoon en al in het water terecht gekomen (don't ask...). Die deed het dus ook niet meer. Gewoon goed laten drogen, en toen opgestuurd naar het garantie adres.... en ja hoor! Hij kreeg nog een nieuwe ook. Dus als je een niet te oude telefoon hebt...gewoon proberen!
 
Wat voor GSM heb je? Anders kun je hem even uit elkaar halen en drogen... Dan zien ze ook geen 'droogsporen' als je hem laat repareren.
 
Door Spider op 28-06-2002 16:57

Maar hoe ging het rijden, erg veel last van?

Ben ook daar niet vrolijker van geworden.
Ging vorige week aardig goed. Zondag auto naar Nijmegen en weer beetje mis.
Maandag ging goed dus dinsdag gevraagd aan fysio en mog me fietsie weer halen, maar geen snelweg.
Dinsdagavond die sport-medische-training en vroeg ik of ik een armoefening mocht doen. Ik mocht er 1 doen met wel 5 hele kilo's ghehe.
Ging gelijk goed mis. Ik zag het weer dik worden en verkleuren :(
Moest gelijk weer stoppen en band weer om de hele dag :(
Woensdagavond me fietsie gehaald en tsja '(
Donderdag naar Lelystad geweest '(
Dus schiet nie op '(
Zal volgende week wel weer is zien.

Door Roof op 28-06-2002 17:06

of niet...m'n broertje is een keer met telefoon en al in het water terecht gekomen (don't ask...). Die deed het dus ook niet meer. Gewoon goed laten drogen, en toen opgestuurd naar het garantie adres.... en ja hoor! Hij kreeg nog een nieuwe ook. Dus als je een niet te oude telefoon hebt...gewoon proberen!

Heb dat ding twee jaar ofzo.
Garantie wordt hem dus niet meer.
Maar business Centre doet nooit zo moeilijk.
Ze zijn alleen weg uit Apeldoorn, dus moet naar Zwolle of Arnhem.

Weet 1 van jullie of ik dat chippie in een Pre-paid kan drukken en dan iig telefoonnummers weer heb :?
Als dat dingetje ook niet naar de knoppe is dan.
Ik heb zelf nl abonnement.
Weet niet of dat verschil geeft.
 
Wat voor GSM heb je? Anders kun je hem even uit elkaar halen en drogen... Dan zien ze ook geen 'droogsporen' als je hem laat repareren.

Pocketline Orion.
Dezelfde als een Siemens blabla...
(Alleen een ander naampie)

Heb de batterij eruit en dat kleppie eraf.
 
Zat lekker in de wagen toen ik hier weer eens een hoosbui op m'n dak kreeg, dus lekker droog gebleven :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan