Zeisterspoor 18-06-05 Paul

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanVgsx-r

Rookie
24 jul 2006
1
0
Bilthoven
Ik wil even reageren op de negatieve informatie, naar andere clubleden toe n.a.v. het ongeluk van Duck.
Ook ik was 1 van de 13 die bij het ongeluk betrokken was.
Paul ik was degene die 3 kwartier met verschillende infuuszakken gestaan heeft.
Ik heb Duck niet alleen zien sterven,maar ik heb het ook gevoeld (dit kon ik voelen aan de druk die ik moest geven via het knijpen in de infuuszak)ik had op het laatst geen tegendruk meer,en toen wist ik dat het fout zat.
Ik heb z,n laarzen uitgedaan,we hebben hem op de brancard gelegd,ik heb per ongeluk z,n overal over z,n gezicht heen geslagen,en sorry gezegd,en we hebben hem in de ziekenauto gelegd en vervolgens de deur dichtgedaan,en vervolgens bekommerd om jou.
De Dinsdag na het ongeluk op het honk geweest en naar jouw verhaal geluisterd.
Ook ik ben bij de Dokter geeindigd, na lichamelijke klachten,die het gevolg waren van een traumatische ervaring.
Mijn gevoel over de GSX-R club is dat wij 1 familie zijn.
Ik zie nog hoe druk iedereen bezig was om Duck te redden,ik zie nog de mensen rennen om weer een nieuwe infuuszak te pakken,of andere spullen waar het ambulancepersoneel om vroeg,ik zie nog Cor naast hem liggen en z,n hand vasthoudend en op hem inpratend.
Kortom de GSX-R club en de 13 jongens die erbij betrokken waren verdienen deze negatieve publiciteit niet,die door 1 persoon de wereld in worden geholpen op dit forum.
Ook voor Paul hebben wij zo goed mogelijk ons best gedaan.
Trouwens ik ben al 4 keer naar de plek terug geweest.
Op 18 Juni jongstleden was ik in Winterberg met onze plaatselijke motorclub,en heb die dag aan Duck gedacht(trouwens ik denk daar elke dag aan,ik zie nog elke dag dat koppie van Duck toen wij voor zijn leven vochten)
Ik vind dat Roel gelijk heeft, en dat je moet proberen je leven op te pakken, en stoppen met de negatieve publiciteit naar ons toe en de club.
Groetjes Jan V
 
dank je Jan , maar ik geloof dat het nu wel duidelijk overgekomen is , Paul/ GSX-Rteam heeft om een slotje gevraagd en gekregen, zegt genoeg lijkt me : I rest my case !!! :}
 
jongens ik snap dat iedereen hier heel erg mee zit, maar ga ff verder via de mail, of ga een keer met zijn allen op de heide zitten voor een goed gesprek.
 
jongens ik snap dat iedereen hier heel erg mee zit, maar ga ff verder via de mail, of ga een keer met zijn allen op de heide zitten voor een goed gesprek.

hee, laat die jongen z'n verhaal spuien.
een verwerkingsproces is op deze manier makkelijker voor die jongens en
negatieve publiciteit wil jij toch ook niet??
 
Heftig............., en nee, kende Duck niet (R.I.P.) , maar aangezien dit een open forum is, wil ik toch zeggen dat het topic mij aangegrepen heeft, en zo blijkt maar weer dat zoiets een enorme impact kan hebben op Alle betrokkenen....
En dat iedereen het weer anders probeert te verwerken....
Heb zelf zoiets meegemaakt...., jaaaaren geleden, en denk nog vaak aan hem!
Sterkte, en probeer het bij te leggen....
 
Ik denk dat het beter is als jullie dit onderling uitspreken ipv dit via een publiek toegankelijk forum te doen. Jullie hebben je visies kunnen geven en ik denk dat het beter is om het daarbij te laten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan