Zeldzame bestickering nafttank kopen via ebay

Dilbeek

Rookie
9 sep 2016
14
0
Ik heb mijn eerste motor gekocht (een honda xr250r) en zou die graag proberen zo origineel mogelijk te zetten. Nu heb ik daarvoor de originele stickers voor de nafttank nodig, want die zitten er niet op. Spijtig genoeg zijn deze niet meer te bestellen op Honda onderdelen en bij de Honda verdeler. Ook via internet heb ik slechts één plaats gevonden waar ik ze nog kan kopen en dit is in Argentinie op Ebay. Nu staat er wel bij free shipping maar heeft hier iemand ervaring mee, dat ik hier toch geen rekening krijg van de post ofzo. Ik zoek nochtans op ebay.be. En weet iemand als ze eventueel aankomen hoe ik deze mooi kan plakken zonder luchtbelletjes eronder. Alvast bedankt

Link naar ebay : Honda Xr 250, XR250R 1990, Tank decals stickers, FREE SHIPPING! | eBay

Ik zou er eventueel ook deze tool bag bij kopen. Deze zit wel op mijn motor, maar ritssluiting is helemaal beschadigd. Deze kan je wel nog origineel kopen bij Honda aan ongeveer 70 euro, maar dan zitten er sleutels e.d. in, terwijl ik het zou willen gebruiken voor mijn schijfremslot e.d. in op te bergen. Wat denken jullie dan origineel kopen en sleutels eruit halen of replica uit Amerika aan 30euro goedkoper.
http://www.benl.ebay.be/itm/Honda-X...140281?hash=item33b319bbf9:g:Iv0AAOSwwpdW4dDL
 
Laatst bewerkt:
Je kan zien of de verkoper goed beoordeeld is en hoeveel hij al heeft verkocht,

in dit geval (~2000 keer goede feedback) kan je er van uit gaan dat het wel te vertrouwen is.

Qua toolbag is het maar wat je zelf wilt.
 
Oke hartelijk bedankt, het leek mss een stomme vraag, maar heb enkel nog maar 2dehands spullen gekocht via 2dehands of kapaza en nog nooit via ebay.
 
De verkoper heeft mooie groto foto's van de sticker zelf. Waarom daarmee niet naar een sticker-printer in Nederland gaan? Zelf goede ervaringen mee; voor enkele euro's maken ze elke sticker na. Meerdere kleuren is wel wat lastiger, maar het is in ieder geval mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
De verkoper heeft mooie groto foto's van de sticker zelf. Waarom daarmee niet naar een sticker-printer in Nederland gaan? Zelf goede ervaringen mee; voor enkele euro's maken ze elke sticker na. Meerdere kleuren is wel wat lastiger, maar het is in ieder geval mogelijk.

Had ik ook al aan eens aan gedacht, maar wat ik me afvraag, als je de motor dan eens kuist met de hogedruk, zijn deze stickers daartegen bestand?
 
De stickers die je uit Argentinië wil laten komen zijn ook niet origineel Honda, ze maken replica's die zoveel mogelijk op de originele lijken.

Ik vind het idee van kiwi zo gek nog niet, zeker als je duidelijke afbeeldingen hebt van de originele stickers.
Neem anders eens contact op met Pelders, als je heel veel geluk hebt hebben ze de stickers zelfs al in de collectie.

http://www.pelders.nl/
 
Ik heb al meer dan 100x iets besteld via Ebay en nooit problemen gehad, dit ziet er gewoon prima uit en gratis verzenden is echt gratis verzenden gewoon doen dus
 
Ik heb al meer dan 100x iets besteld via Ebay en nooit problemen gehad, dit ziet er gewoon prima uit en gratis verzenden is echt gratis verzenden gewoon doen dus

Gratis verzenden is dat het bij de prijs inbegrepen zit. Dus dat verzenden kost niets extra, maar je betaalt er wel gewoon voor middels die hogere prijs ;)
 
Gratis verzenden is dat het bij de prijs inbegrepen zit. Dus dat verzenden kost niets extra, maar je betaalt er wel gewoon voor middels die hogere prijs ;)
Klopt, soms (zeker vanuit China e.o.) zie je dat men hetzelfde product er twee keer opzet:

-€50 plus €20 verzendkosten
-€70 en gratis verzonden!
 
Hoe men het in China of de Filipijnen ( weet dat het geen Argentinië is) het doet weet ik niet, maar over de periode van een jaar twee tankdoppen voor Yamaha gekocht voor nog geen USD 6,50 en toch voor noppe verzending.

En zoals gezegd, je moet via Paypal betalen. Niet geleverd, dan geld terug.
 
Hoe men het in China of de Filipijnen ( weet dat het geen Argentinië is) het doet weet ik niet, maar over de periode van een jaar twee tankdoppen voor Yamaha gekocht voor nog geen USD 6,50 en toch voor noppe verzending.

En zoals gezegd, je moet via Paypal betalen. Niet geleverd, dan geld terug.

Verzending uit China kost geen donder. Voor een regulier pakketje vanuit China naar Nederland betalen ze een paar dubbeltjes. Het kan dan ook een paar weken onderweg zijn.
 
Hoe men het in China of de Filipijnen ( weet dat het geen Argentinië is) het doet weet ik niet, maar over de periode van een jaar twee tankdoppen voor Yamaha gekocht voor nog geen USD 6,50 en toch voor noppe verzending.

En zoals gezegd, je moet via Paypal betalen. Niet geleverd, dan geld terug.

De Chinese regering subsidieert de verzendingen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan