Zeldzame fietsen

Yep, zelfs boring/slag, blok was bij Cosworth op visite geweest !

De Kale

Yep, met de speciale titanium uitlaten, het carbonnen plaatwerk de lichte OZ's en de hetere nokkenassen, die in de latere modellen de norm zijn geworden. Helaas de stickers niet onder de blanke lak.
Week er nog meer af van het standaard model?
 
6742.jpg

De Y2K. Aangedreven door een Rolls Royce turbine.
:o
 
Laatst bewerkt:
dit zijn nu niet direkt exclusieve motoren die k6 yoshi en aniversary editions (wel mooi maar niet echt onhaalbaar)

DIT is pas vet en exclusief (ruilde ik mijn duc voor in :9~ )

4q34zma.jpg
 
toch niet direct een productie fiets ;) over smaken valt te twisten.
Deze heeft tenminste echte remmen


Hoho, vind hem heel mooi hoor, niks met smaak te maken. Vind hem enkel niet niet heel erg bijzonder....
 
Laatst bewerkt:
Oeps, jij liever dan ik!

nja.. als ik het nu doen.. ben ik later vanaf.. en hoop ik dat ik ook zown mooie verzameling heb staan.. de fiets die ik echt zou willen bezitten is de tesi 2d.. ik vind dat echt een hele mooie fiets, en ik zou willen weten hoe dat ding rijd :9~
 
Laatst bewerkt:
nja.. als ik het nu doen.. ben ik later vanaf.. en hoop ik dat ik ook zown mooie verzameling heb staan.. de fiets die ik echt zou willen bezitten is de tesi 2d.. ik vind dat echt een hele mooie fiets, en ik zou willen weten hoe dat ding rijd :9~~


De 2D is erg klein. Ik met m'n 1,85m zat min of meer met de knieen op de grond. Anders had ik hem, of eigenlijk de VYRUS, zeer zeker gekocht.
Ben op zoek naar een 1D, uitsluitend in de versies EF of ES. Helaas staan de meeste in (Japanse) verzamelingen met 0 KM te verstoffen. Als dat niet lukt per ultimo 2007 koop ik de SB6R terug, mits hij er dan nog staat.
 
nja.. als ik het nu doen.. ben ik later vanaf.. en hoop ik dat ik ook zown mooie verzameling heb staan.. de fiets die ik echt zou willen bezitten is de tesi 2d.. ik vind dat echt een hele mooie fiets, en ik zou willen weten hoe dat ding rijd :9~~
Ik begrijp niet eens wat het is.
 
dit zijn nu niet direkt exclusieve motoren die k6 yoshi en aniversary editions (wel mooi maar niet echt onhaalbaar)

DIT is pas vet en exclusief (ruilde ik mijn duc voor in :9~ )

[afbeelding]

Onhaalbaarheid is veelal afhankelijk van het beschikbare budget......dat zal op MF waarschijnlijk varieren van 1 euro t/m heeeeeeeeeeel veel.

Duc 999R blijf ik ook altijd erg lekker vinden.
full
 
Onhaalbaarheid is veelal afhankelijk van het beschikbare budget......dat zal op MF waarschijnlijk varieren van 1 euro t/m heeeeeeeeeeel veel.

Duc 999R blijf ik ook altijd erg lekker vinden.
[afbeelding]

Ik beschouw dit als een mislukt model van Ducati. Sorry!
Bied me echter een 998R aan met alle originele accessoires en zeer weinig KM's en ik weet niet of ik m'n hebzucht in bedwang kan houden.
 
Er staan hier heel wat machines tussen die ik niet bepaald zeldzaam noem en zeker niet exclusief ;(

De anniversary edition, de yoshimura NL, de 999R, tricolore versie zijn niet mijn std van iets exclusief... Er moet wel meer gebeuren dan een andere verflaag en aftermarket spullen die er op gezet zijn ... Een 'geupdate' productiemodel noem ik niet exclusief.

Het is eerder een combinatie van prijs/oplage, materialen en buiten de lijntjes kleuren....

Een Mondial, Macchia Nera, Yoshimura tornado, Petronas, Motocysz dat is wat ik exclusief noem.... :} :} :} :}
 
@Gobert

Hier het tweede deel van de 3D test......... ;) Nouja, test is een groot woord maar een wat uitgebreide rijders ervaring.

Leuk voor je informatie verzameling, van de week zie je hem via de post wel verschijnen.

full
 
Laatst bewerkt:
Er staan hier heel wat machines tussen die ik niet bepaald zeldzaam noem en zeker niet exclusief ;(

De anniversary edition, de yoshimura NL, de 999R, tricolore versie zijn niet mijn std van iets exclusief... Er moet wel meer gebeuren dan een andere verflaag en aftermarket spullen die er op gezet zijn ... Een 'geupdate' productiemodel noem ik niet exclusief.

Het is eerder een combinatie van prijs/oplage, materialen en buiten de lijntjes kleuren....

Een Mondial, Macchia Nera, Yoshimura tornado, Petronas, Motocysz dat is wat ik exclusief noem.... :} :} :} :}
Amen to that ;)
 
Er staan hier heel wat machines tussen die ik niet bepaald zeldzaam noem en zeker niet exclusief ;(

De anniversary edition, de yoshimura NL, de 999R, tricolore versie zijn niet mijn std van iets exclusief... Er moet wel meer gebeuren dan een andere verflaag en aftermarket spullen die er op gezet zijn ... Een 'geupdate' productiemodel noem ik niet exclusief.

Het is eerder een combinatie van prijs/oplage, materialen en buiten de lijntjes kleuren....

Een Mondial, Macchia Nera, Yoshimura tornado, Petronas, Motocysz dat is wat ik exclusief noem.... :} :} :} :}

:^
 
Terug
Bovenaan Onderaan