Zelf Aluminium Koffers maken

Rik O

MF'er
12 jul 2005
53
0
Waskemeer
Zo'n anderhalf jaar geleden kocht ik een motor zonder koffers om ze later aan te schaffen, maar ik schrok me rot van de prijzen. Uiteindelijk is het me voor 300 euro gelukt en dat wilde ik even delen op dit forum. Ik heb een beschrijving met foto's op deze site geplaatst. Als jullie nog vragen hebben hoor ik het wel
 
Laatst bewerkt:
Zo'n anderhalf jaar geleden kocht ik een motor zonder koffers om ze later aan te schaffen, maar ik schrok me rot van de prijzen. Uiteindelijk is het me voor 300 euro gelukt en dat wilde ik even delen op dit forum. Ik heb een beschrijving met foto's op deze site geplaatst. Als jullie nog vragen hebben hoor ik het wel
Als je je bevindingen wilt delen mag je het verhaal ook hier neerzetten hoor. Nu is het net of je een oproep komt doen om je site te bezoeken.
 
Ze zijn inderdaad waterdicht gebleven. En in Wales hebben we echt hoosbuien gehad!.

Die heavy duties zijn ook mooi en niet zo duur. Inclusief rek en verzendkosten kom je boven de 400 euro uit, maar zeker een mooi alternatief!
 
Als je je bevindingen wilt delen mag je het verhaal ook hier neerzetten hoor. Nu is het net of je een oproep komt doen om je site te bezoeken.

Tja, dat zou ook kunnen, al vind ik het makkelijker om de opmaak op mijn eigen site te doen. Ik heb geen advertenties op mijn site staan hoor,ik wilde gewoon mij verhaal delen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan