Zelf bandenwarmers maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, zijn nog wat meer mensen die warmers moesten hebben dus kunnen we de zendkosten delen :)
 
heel goed,
wellicht zien wel elkaar nog eens op het circuit.
even kijken naar deze fiets.
full
 
hee Gijs.
Je hebt mij vanmiddag gebeld.
Per 5 setjes kan ik ze leveren voor 160,-- per setje.
Is echt goed spul hoor. !!

Gr, Henk.
 
Interessant topic over bandenwarmers..
Even een vraagje, de handgemaakte slicks van dunlop hebben een maat van 195/65, de warmer past er net helemaal omheen, echter na paar minuten warmer houd ik een 10cm van de band over die koud blijft. Warmt dit door, of kan ik beter opzoek naar een andere, grotere warmer?

Ik heb de thermorace one, een goede warmer!
 
Vindt dit ook wel inressant.

Als iemand dit al heeft geprobeerd kan je dan hier je ervaringen plaatsen.

Zelfbouw dat een 50€ ofzo kost is toch beter dan die dure merknamen,mits de opwarming dat ook is :)
 
@ BenjaminDG
Als je het lees op pagina 1 staat er een uitgebreid laboratorium test van Italianshoes
 
Ik zie het maar als je met een zelfbouw de banden overal op 80°C kunt houden lijkt me dat toch de moeite waard om eens te proberen,

Groeten,
Benjamin
 
Hoi fred en patrick.
die k108 handegemaakte slicks groeien inderdaad behoorlijk als ze warm worden.
en dat doen ze ook bij op snelheid komen.moet je ook goed om denken ivm de ruimte voor in jullie achtervorken.

ja,ja ook straks als jullie met me mee zijn naar castelolli

ik zou alvast maar op zoek gaan naar andere bandenwarmers !! hint hint ( zie 7 berichtjes eerder haha)
gr
 
Hoi Fred.( of ben je het zelf Jeremayah. ( is af en toe niet duidelijk haha)
Het zijn huismerk bandenwarmers.
Je mag me er gerust over bellen.
Gr, Henk.
 
Wat is dan het verschil tussen die goedkope en de dure.
Ze maken de band toch allebei plusminus 80 graden?
Wat wil je dan nog meer?
 
Wat is dan het verschil tussen die goedkope en de dure.
Ze maken de band toch allebei plusminus 80 graden?
Wat wil je dan nog meer?
Ik heb de Termorace One, ook niet de goedkoopsten maar wel topspul! Zit nogal temperatuurverschil in de verschillende kwaliteiten, en kans op doorbranden, met name de Biketecs en MotoGP fikken nog wel eens af... en dat heb ik liever niet.. :+
 
Ik heb de Termorace One, ook niet de goedkoopsten maar wel topspul! Zit nogal temperatuurverschil in de verschillende kwaliteiten, en kans op doorbranden, met name de Biketecs en MotoGP fikken nog wel eens af... en dat heb ik liever niet.. :+
pcies, en ik wil toch wel graag zeker zijn dat als ik de ruskenhoek in knal, mn banden ook goed warm zijn. het goedkopere spul is na een paar jaar (lees 2) afgeschreven maar CH is gewoon goed. Bij onze sets kun je de temperatuur ook nog instellen dus ik zet ze meestal iets hoger.
 
Ik heb nog een nieuwe ongebruikte set Capit Sport liggen, mag weg voor 300 euro. Zit 3 jaar garantie op en is echt top spul. Daarnaast ook nog een set BikeTek's liggen, 2 jaar probleemloos gebruikt. Mag weg tegen elk aannemelijk bod.

Als iemand interesse heeft, stuur maar een PM.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan