zelf je kentekenplaat samenstellen

Acj, ik weet er ook nog wel eentje:
gaik-robert.gif
:9~ 8-)
 
Ik werk op een afgiftepunt voor kentekenplaten en een nieuw systeem vwb de kentekenplaten invoeren is een utopie. Dan zou meteen alles moeten worden aangepast (kentekenbewijzen, registratiesysteem, drukpersen etc etc...) Het zou me hoogst verbazen als die camiel van het CDA daarmee akkoord gaat.

BTW: Er is net een compleet nieuw systeem door het RDW ingevoerd vwb de kentekenplaatregistratie. Dat blijft nog wel even zoals het nu is...
 
Ik werk op een afgiftepunt voor kentekenplaten en een nieuw systeem vwb de kentekenplaten invoeren is een utopie. Dan zou meteen alles moeten worden aangepast (kentekenbewijzen, registratiesysteem, drukpersen etc etc...) Het zou me hoogst verbazen als die camiel van het CDA daarmee akkoord gaat.

BTW: Er is net een compleet nieuw systeem door het RDW ingevoerd vwb de kentekenplaatregistratie. Dat blijft nog wel even zoals het nu is...

Hoezo andere drukpers? Je ziet toch ook bij de gemiddelde trucker een kentekenplaat met Anita in zijn voorruit staan.
 
Waar dacht je waar dit geld vandaan komt? ;)



Maar ik ben het met je eens: je houdt er idd wel wat leuks aan over!


Geld loopt gewoon in een rondje, blijft nergens echt plakken. Dus je hebt gelijk als je zegt "waar dacht je waar dit geld vandaan komt" maar dan kan ik net zo goed zeggen "waar dacht je waar dat geld vandaan kwam?".... heb ik ook weer gelijk.
 
Geld loopt gewoon in een rondje, blijft nergens echt plakken. Dus je hebt gelijk als je zegt "waar dacht je waar dit geld vandaan komt" maar dan kan ik net zo goed zeggen "waar dacht je waar dat geld vandaan kwam?".... heb ik ook weer gelijk.

Ik begrijp wat je bedoelt hoor.
Ondanks dat economie niet mijn sterkste kant is, weet ik dat geld moet rollen voor een bloeiende economie. Roerend met je eens

Maar er bestaan ook nog termen als koopkracht. En volgens mij heeft zo'n initiatief als een persoonsgebonden kenteken zeker geen positief effect op de koopkracht van mensen.
 
Ik zal eens nadenken over een mooie tekst en hem dan in mn woonkamer ophangen. De kans dat ie op m'n motor mag zal wel net zo groot zijn als dat je straks zonder helm mag rond rijden.

stel dat zo'n operatie voor de administratieve dienst van het RDW een paar ton kost om de boel om te zetten, is voor het RDW natuurlijk wisselgeld!

Het mooie in Nederland is dat een je aan het kenteken kan zien of ie bij het voertuig hoort waar ie opzit. Wanneer je in de V.S. een kenteken jat kun je ermee rondrijden zonder op te vallen.

Wanneer iemand de kentekenplaat van mijn motor jat kan die hem alleen op een motor zetten, een dan moet ie ook nog een motor hebben van ongeveer mijn bouwjaar. Prima systeem, dat mogen ze van mij houden.
 
Geld loopt gewoon in een rondje, blijft nergens echt plakken. Dus je hebt gelijk als je zegt "waar dacht je waar dit geld vandaan komt" maar dan kan ik net zo goed zeggen "waar dacht je waar dat geld vandaan kwam?".... heb ik ook weer gelijk.

Ehh...

In dit geval is het de overheid toch die het moet betalen? Die besteden het uit aan bedrijven, die vangen er geld voor, goed voor de economie nietwaar? De overheid moet het vervolgens weer terug ' verdienen ', hoe ze dat doen weet jij ook wel :P


Los van het feit dat het wel geld kost (mijn mening) vind ik het ook nie echt boeiend... het is grappig dat je je plaatje kan samenstellen maar ach... om nou allemaal toestanden te maken voor zoiets simpels.... het rijplezier zal er niet beter op worden :)

Nu gaan er allemaal stropdassen daar in Den Haag moeilijk doen en debatteren over deze dingen... In plaats van dat ze uren gaan debatteren over dit soort dingen kunnen ze beter hun tijd steken in belangrijkere zaken zoals het ontslagrecht etc.
 
Als geld uitgeven aan onzin goed zou zijn voor de economie, dan zou men ook wel dagelijks alle stoepen een ander kleurtje kunnen geven oid...
 
hoezo moet alles aangepast worden, waarom kunnen ze voor oldtimers en dergelijke wel afwijkende (lees oude type) platen afgeven, dus als je gewoon binnen de combinatie 2-2-2 of 2-3-2 blijft is er toch helemaal geen aanpassing nodig van het systeem, behalve dat je een plaat nu persoonsgebonden maakt, maar zelfs dat is niet nodig , ook als de auto/ motor koppelt aan de plaat is het mogelijk om een keuzeplaat te maken, alleen raak je die bij verkoop kwijt......
zelfs telefoonmaatschappijen kunnen als ze willen nummers reserveren, dus zo moeilijk is dat dus niet.
BTW in dld kun je alleen de combinatie ACHTER de plaatsaanduiding zelf kiezen, wij wonen bij de kreis Kleve, en daar zie je dus veel auto's rijden met bijv. KLE-NL001 of KLE-Z1000 o.i.d.

zo zou je hier dus kunnen kiezen voor 01-ZX9-RR wat veranderd er dan aan het systeem......

en dan voor wat betreft het zinnig zijn van de VVD.... nee de party voor de dieren , die zijn zinnig bezig, hebben tot nu toe de meeste motie's ingediend van allemaal, en dat voor b.v. het welzijn van de schaamluis, en elke motie/kamervraag moet verplicht behandeld worden, dat kost tijd en beslissingssnelheid voor de "belangrijkere zaken
 
zo zou je hier dus kunnen kiezen voor 01-ZX9-RR wat veranderd er dan aan het systeem......
Nou, dat je dan dus kan kiezen? Daar moeten procedures voor worden bedacht, systemen voor worden aangepast.. nu verloopt de uitgifte geautomatiseerd, dat kan straks dus niet meer: iemand moet ooit ergens jouw keuze invoeren... en zo waarschijnlijk nog 100 dingen...
en dan voor wat betreft het zinnig zijn van de VVD.... nee de party voor de dieren , die zijn zinnig bezig, hebben tot nu toe de meeste motie's ingediend van allemaal, en dat voor b.v. het welzijn van de schaamluis, en elke motie/kamervraag moet verplicht behandeld worden, dat kost tijd en beslissingssnelheid voor de "belangrijkere zaken
Dat er nog onzinnigere dingen bedacht en gedaan worden, betekent natuurlijk niet dat de VVD dat dan ook maar moet gaan doen :?
 
Laatst bewerkt:
gewoon iedereen een streepjescode, ook makkelijk met laseren... pieeeepp en aftikken maar, pinnen of chippen meneer??

Iedereen een eigen streepjescode, zijn ook veel meer mogelijkheden
 
Die salarisverhoging heeft niet echt intelligentere mensen naar de staat gekregen merk ik al
(des te meer zakkenvullers)
 
DOM-BL-ONT
zal Ongetwijfeld tot opmerking komen maar het moet met een T. :+



voor haar motorfiets
TOV-ER-FEE of BUL-LIE-2003

voor mijn motorfietsen
LE-XE-01
&
LE-XE-02

voor de korte arm der wet
POLI-TIE-0001
SME-ERIS-0001
DIEN-DERS-0001
 
Terug
Bovenaan Onderaan