zelf je kneepads verzieken

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Nu heb ik nog een setje van MQP liggen en die wil ik graag verzieken voor het circuit. We hebben een profi fotograaf geregeld en dan wil ik vonk foto\'s!! }) VOKEN REGENS RULES! })

Kan ik er gewoon kruiskopschroeven er in draaien ofzo?

Tips welkom! De RF laten glijden is GEEN optie!
 
Nu heb ik nog een setje van MQP liggen en die wil ik graag verzieken voor het circuit. We hebben een profi fotograaf geregeld en dan wil ik vonk foto\'s!! }) VOKEN REGENS RULES! })

Kan ik er gewoon kruiskopschroeven er in draaien ofzo?

Tips welkom! De RF laten glijden is GEEN optie!

Ik ken wel mensen die er Magnesium of aluminium inzetten.. Hoe precies dat weet ik niet, ik geloof dat Fastnappie dat ook heeft (gekocht :? )

suuk6! en cu at the PB ;)
 
Volgens mij kun je met je RF ook je steuntjes wel aan de grond krijgen.
Vonken gegarandeerd ! ;)
 
Wacht maar tot je niets vermoedend achter iemand rijdt met \'vonkenregenpads\' op het circuit, dan vind je ze op eens niet meer zo gaaf. Het is best lastig om je te concentreren met een \'vonkenpatser\' voor je. :)

Titanium sliders moet je op straat gebruiken om automobilisten te laten schrikken. (of als je vrienden niet geloven dat je knee-down gaat) Schroeven of bouten van ijzer, staal of alu geven geen vonken helaas.
 
Volgens mij kun je met je RF ook je steuntjes wel aan de grond krijgen.
Vonken gegarandeerd ! ;)

Ik heb met de RF zelfs de uitlaat aan de grond gehad }) Lag toen alleen wel haast op mijn bek. Dit was trouwens ook op het circuit.
 
geen ijzer of staal of alu gebruiken een vage kennis van me heeft dat geprobeerd
ze werden zo heet dat zijn stoffe randen van zijn slider in de fik vlogen.

als je wilt bezuinigen gewoon naar het sigarettenwinkeltje gaan en een doosje vuursteentjes kopen ,gaatjes boren,secondelijm er in en klaar is kees.
of gewoon een setje sliders met titanium kopen moet je redbullman bellen ( BIGGELAAR-PERFORMANCE te Oisterwijk) die heeft ze als het goed is op voorraad
ik rijdt er ook mee!!
misc.php
 
Mmm.... sja... ik denk dat ik die vuursteentjes ga proberen. Dan vonken ze maar even en dan wordt ik ook maar even voor vonken patser uitgemaakt ;) Ik zou mijn mede circuit rijders natuurlijk geen overlast willen bezorgen. :j })

-The Saint, ook voor rekening houden met-
 
de enige en goede mannier om echt te VONKEN
is een plaatje titanium van 2 bij 2 cm op je sliders te
schroeven.....
standaard sliders met titanium steld niks voor
ik heb nog een foto lukt niet om deze te posten

ik mail um wel eve naar je...... 8-)
 
ik heb sliders met titanium dingen erin gekocht....42.50 eurootjes...(beurs in utrecht)

ik ga niet zelf zitten klooien...

je kan ze beter kopen...dan weet je zeker dat het goed zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan