Zelf (leren) sleutelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

GT 750J

MF veteraan
20 mei 2004
1.693
1
Zoetermeer
Hallo mederijders,

Al enige tijd zit ik ook op het Bikenet forum en er zijn al diverse (tevreden) mensen langs geweest met motoren die "vage" klachten hadden of gewoon voor een beurtje.
Al enige tijd doe ik reparatie aan diverse motoren zoals Yamaha/Kawa/Honda/Suzuki.
Dus wil je geld besparen en toch een nette service mail dan even.
Ook voor (gedeeltelijke) blok revisie.
Op de onderdelen kan ik niet besparen maar wel op de arbeid....
Dus ben je opzoek naar een goedkoop adres voor je (oude) trouwe motorfiets in omgeving zoetermeer mail dan even naar [Edit Spider: mailadres verwijderd]

P.S. doe dit uit hobby in de avonduren.....

Robin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die hebben geen bewijs, dus tegen hen;

OPROTTUH!

Maar ik vind het een goed idee. Remblokken vervangen enzo zijn makkelijke dingen, maar een keer onder begeleiding doen geeft veel meer vertrouwen. Het is nogal iets, wat je toch niet fout moet doen.
 
Ik wil niet lullig doen hoor, maar ben je niet een klein beetje bang dat er ook motorrijdende belastingambtenaren hier meelezen?


Ehhh, ja, maarja je moet ergens beginnen.... De bedoeling is als er genoeg interesse is en blijft om d'r meer mee te gaan doen. Dan dus wel "officieel"

En idd. dan zou je dit wel kunnen zien als "reclame" maar nu is het nog merendeel dat ik er zelf een hoop van leer en andere ook een hoop kan leren.

En me gereedschap moet ookbetaald worden, dat komt nog steeds niet uit de lucht vallen ;)
 
Ehhh, ja, maarja je moet ergens beginnen.... De bedoeling is als er genoeg interesse is en blijft om d'r meer mee te gaan doen. Dan dus wel "officieel"

En idd. dan zou je dit wel kunnen zien als "reclame" maar nu is het nog merendeel dat ik er zelf een hoop van leer en andere ook een hoop kan leren.

En me gereedschap moet ookbetaald worden, dat komt nog steeds niet uit de lucht vallen ;)

Gelijk heb je hoor, ik vind het zelf ook nog steeds leuk om te doen zoals je misschien wel begrepen hebt, maar uit ervaring weet ik dat je er wel voorzichtig mee moet zijn.
 
Die hebben geen bewijs, dus tegen hen;

OPROTTUH!

Maar ik vind het een goed idee. Remblokken vervangen enzo zijn makkelijke dingen, maar een keer onder begeleiding doen geeft veel meer vertrouwen. Het is nogal iets, wat je toch niet fout moet doen.


Idd. dit wordt vaak gezien als "simpel" klusje, een hoop mensen weten niet dat het vaak gebeurt dat je remzuigers vast gaan staan in je remklauwen waardoor je remkracht afneemt en je slijtag en toeneemt!

Ook zaak dus om dit goed na te kijken, schoon te maken voor je de zuigers terug drukt in de klauw en even de zuiger ronddraaid, gaat dit soepel is het okay gaat het zwaar is het beter om het uit elkaar te halen en te reinigen (althans dat doe ik), je hebt ze toch errug hard nodig op je motor!
 
Door mensen zoals jou, betaal ik zo'n klote deel in het "arbeidsloon uur" aan de fiscus, en is het arbeisloon onnodig hoog.
Ten eerste betaal ik jouw uitkering, en als beloning haal je bij de wel eerlijk belasting betalende monteurs de klanten weg.
Stank voor dank heet dat in onze regio..........
 
Door mensen zoals jou, betaal ik zo'n klote deel in het "arbeidsloon uur" aan de fiscus, en is het arbeisloon onnodig hoog.
Ten eerste betaal ik jouw uitkering, en als beloning haal je bij de wel eerlijk belasting betalende monteurs de klanten weg.
Stank voor dank heet dat in onze regio..........

Op de eerste plaats; ik doe dit als hobby naast m'n werk. 2e hoe ben jij begonnen? v.d. 1 op de andere dagje baan opgezegd en gelijk zo vanuit het niets voor jezelf begonnen? Ik hou erg van m'n hobby en als ik er idd. m'n werk van kan maken heb ik 'n leuk opstapje. Mag dit niet?
 
Dat je dat als "hobby" naast je werk doet (sorry, iets waarvoor je betaald wordt noem ik PERSOONLIJK geen hobby meer) moet je zelf weten en mag je van mijn part.
Dat je na een half jaar weer bijna hetzelfde topic opent dat eerder al gesloten is vanwege spam vind ik behoorlijk brutaal.
(noem me maar moraalridder als je wilt)

Door GT 750"J" op 23-05-2004 13:11
Hallo mederijders,

Al enige tijd zit ik ook op het Bikenet forum en er zijn al diverse (tevreden) mensen langs geweest met motoren die "vage"klachten hadden of gewoon voor een beurtje.
Al enige tijd doe ik reparatie aan diverse motoren zoals Yamaha/Kawa/Honda/Suzuki.
Dus wil je geld besparen en toch een nette service mail dan even.
Ook voor (gedeeltelijke) blok revisie.
Op de onderdelen kan ik niet besparen maar wel op de arbeid....
Dus ben je opzoek naar een goedkoop adres voor je (oude) trouwe motorfiets in omgeving zoetermeer mail dan even naar Robin.vanleest@wanadoo.nl.

Goed motorseizoen toegewenst.

Robin

Door Orpheus [Moderator] op 09-11-2004 08:32



Op zich is het niet de bedoeling om op MF reclame te maken voor je eigen toko.
 
Damn wat een zeikers hier.
Heel Polen wordt hierheen gehaald voor allerlei klusjes.

Dit is iemand, die het leuk vind om mensen te helpen, dingen uit te leggen en natuurlijk mag hij er dan ook wat aan overhouden. Ik zie het meer als een vriendendienst dan zwart werken.

Van mij mag je gewoon doorgaan
:}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan