zelf mijn rijlessen geven

:N
Eerst rijbewijs halen en daarna pas een motor kopen.
Hoe maak je anders een proefritje? Of gewoon maar een motor op de gok kopen?
Daar is het mij een beetje te duur voor, als ik een paar duizend euro kom brengen wil ik wel weten waar ik het aan uitgeef ;)
manlief heeft voor mij proefgereden...
 
Je GS heeft vast niet een paar 1000 euro gekocht...zowel dan mag je die van mij ook wel overnemen! :+
:Y
€2000 en €400 voor het Laser-systeem, of ik bij aanschaf dus even €2400 neer wou leggen. Is een paar duizend euro ;)

manlief heeft voor mij proefgereden...
Is mi niet erg handig. Jij moet je er prettig op voelen, dus moet je er zelf op proefrijden.
 
Ik wil heel graag mijn rijbewijs halen maar mijn cash is low. Vandaar dat ik een oude motor heb gekocht (gs550, 1980) en veel wil gaan oefenen terwijl ik af en toe een lesje neem en zo wat geld hoop uit te sparen.

Heeft iemand tips wat ik allemaal kan oefenen op mijn braak liggend stuk grond (is overigens verhard)?

Alvast bedankt,

witz

Begin er gewoon niet aan en spaar even door ofz.

half werk is nooit goed.
 
:Y
€2000 en €400 voor het Laser-systeem, of ik bij aanschaf dus even €2400 neer wou leggen. Is een paar duizend euro ;)Is mi niet erg handig. Jij moet je er prettig op voelen, dus moet je er zelf op proefrijden.
Wat weet je er als onervaren beginner nu vanaf. Hij kon heus wel inschatten of het een verstandige keuze was of net, het enige dat ik nog moest proberen is of ik me er lekker op voelde, qua zithoogte, schakelen en remmen, en sturen. En dat heb ik dus wel geprobeerd voordat ik mijn rijbewijs had (trouwens, het was de motor van mijn schoonvader, dus voor evt. mankementen hoefden we niet te proefreden, we kenden de historie)
 
Terug
Bovenaan Onderaan