Zelf vervangen van dynamo/stator rsv mille r 2004

Grasshopperke

Rookie
6 mrt 2013
8
0
Sint Willebrord
Hey allemaal,

ik wil mijn dynamo/stator zelf demonteren om vervolgens op te sturen naar Sevior. Ik heb gehoord dat die jongens er wel verstand van hebben.
Ik heb namelijk ook het welbekende probleem te pakken :(.

Nu heb ik al wat topics gezocht, maar ik kan het niet zo gauw vinden hier op het forum.
Ik ben namelijk op zoek naar een how-to om zelf de dynamo eruit te halen op een goede manier.
De normale dingen doe ik allemaal zelf, maar aangezien italiaans vaak toch wat gevoeliger kan zijn wil ik het liever in een keer goed doen dan dat ik in de fout ga bij het proberen.

Dus als iemand tips/trucs heeft hierover dan hoor ik ze graag ;).

Alvast bedankt!

Grtz Gerwin
 
Haha, nou ik moet zeggen dat het deksel en de dynamo eraf halen best mee viel.
Alleen nog een laatste vraag. Waar haal ik de bekabeling los die naar de dynamo loopt?
Ik kan het waarschijnlijk best zelf vinden na wat zoekwerk, maar het is zondag en ik ben ff lui :P

Alvast bedankt voor de welwillende tipper ;)
 
Ik weet ook wel dat er een stekker ergens zat, ik was alleen benieuwd waar die precies zat.
De stekker is inmiddels gevonden en hij is er ook al af, maar wat een gepriel om m tussen het blok door te krijgen zeg. Ik dacht misschien heeft iemand een handige tip daarvoor of zo.
Bedankt in ieder geval voor de reacties.

Grtz Ger
 
Prima bedrijf sevior,heb er ook een dynamo opnieuw laten wikkelen,nooit geen probleem meer mee gehad.
Stuur je spanningsregelaar ook mee op,deze wordt dan getest .
Verder heb je twee jaar garantie,dus dat zegt genoeg!.

gr
 
Terug
Bovenaan Onderaan