Zelf white wall's maken..

joepju

MF'er
4 sep 2013
121
14
rotterdam
Facebook
Er zitten 2 splinternieuwe normale banden op mijn net aangeschafte Wildstar, en ik wil hier heel graag White wall's op hebben.
Nu bestaat er een goedje om dit zelf te doen;

White Wall verf

Heeft er iemand ervaring met dit spul??
Ik ben namelijk nogal bang dat ik het er elke maand opnieuw op moet smeren...
 
Laatst bewerkt:
Deze verf is perfect voor diagonaal (nylon) banden ; maar voor radiaal banden met zachte wanden zullen bij sommige types barsten ontstaan. Daarom wordt de witte bandenverf enkel aangeraden voor diagonaal banden. Het gebruik van deze verf op radiaal banden is steeds op verantwoordelijkheid van de gebruiker.
 
Had ik ook gelezen, maar zou toch van iemand zijn mening willen weten wat zijn ervaringen zijn...
 
Als dat al de ervaring is van degene die het spul verkoopt.... verwacht ik niet dat in real live het product beter zal zijn ?

Maar reacties zijn altijd leuk, wie weet heeft iemand er idd ervaring mee.
 
dat spul na een maand is geel
je kan beter covers kopen OF een nieuw set banden, 200/220 euro
 
dat spul na een maand is geel
je kan beter covers kopen OF een nieuw set banden, 200/220 euro

ok, thanks.
220 euro voor een set white wall banden??? dan wil ik graag dat adres van je! Ik heb net een offerte binnen voor metzelers ME 888 WW, en ben ik 400 kwijt incl montage...
 
Man`koop toch nieuwe white walls , verkoop je je oude(nog nieuw) setje op de motorfiets toch voor een schappelijke prijs. B|
 
Laatst bewerkt:
ok, thanks.
220 euro voor een set white wall banden??? dan wil ik graag dat adres van je! Ik heb net een offerte binnen voor metzelers ME 888 WW, en ben ik 400 kwijt incl montage...

“Mannetje” zoeken.
Zeker prijs bij je motorzaak opgevraagd?
Internet en mannetje ben je sowieso goedkoper uit, wat zo’n set normaal kost geen idee, niet mijn segment.
 
Terug
Bovenaan Onderaan