Zelfbouw F1-racer Suzuki 750cc (1985)

Status
Niet open voor verdere reacties.

tspark

MF'er
28 jun 2006
187
0
bergschenhoek
M'n vader heeft in 1985 'n laatste racer zelf gebouwd. En is in 1988 gestopt. Sindsdien staat het masjien maar in de schuur te staan. Misschien een van jullie interesse om de racer nieuw leven in te blazen? *D

Bestaat uit:
- Eigenbouw RVS monoshockframe met getuned Suzuki GSX 750 ES blok. Bewerkte cil. kop
- Andrews uitl.nokkenas, Vance & Hines inl. nokkenas
- grotere nieuwe RVS Mainly kleppen inl. 26 mm uitl. 23 mm (alleen deze kleppen hebben in 1988 al 1300 gulden gekost)
- Yoshimura close-bak, Keihin CR 900 racecarburateurs 33 mm
- verzwaarde koppeling
- Thor onsteking
- Proflex achter schokdemper + extra veer
- oliedrukmeter
- olietemperatuurmeter
- grote oliekoeler
- Scitsu electronische toerenteller
- Lockhead schijfremmen V + A
- voorvork met 37 mm poten en antiduikinrichting bij remmen
- Suzuki GSX-R gietwielen (dit zijn niet de wielen die op de foto's staan)

Blok is klaar op cilinderkop na, die moet nog in elkaar gezet en gemonteerd worden.

vraagprijs slechts 3000,-
full
 
Tja had ook al aan hem voorgesteld om er een lampje op te zetten, zodat ik mooi mee op de weg kan rijden :)
Hoef ik alleen nog een paar aanduwers mee te nemen tijdens een ritje. ;)
Maar da's hij niet van plan.
En om m'n pa nou af te maken om hem in de woonkamer te zetten....
 
Tja had ook al aan hem voorgesteld om er een lampje op te zetten, zodat ik mooi mee op de weg kan rijden :)
Hoef ik alleen nog een paar aanduwers mee te nemen tijdens een ritje. ;)
Maar da's hij niet van plan.
En om m'n pa nou af te maken om hem in de woonkamer te zetten....


HIJ MAG OOK WEL BIJ MIJ INDE WOONKAMER STAAN :}
 
Zo'n ding moet je niet verkopen...
gewoon af en toe een keertje starten en genieten,
poetsen, foto's maken en dan een keer per jaar knallen op circuit.
dan begin je weer van voor af aan

heel mooi!! *O*
 
@Travolta Foto's van nu heb ik niet paraat, maar kan die na mijn vakantie (nog 1,5 week) wel regelen bij m'n pa. Gewicht weet ik dat dat rond 180kg zit. Vermogen en koppel zal een beetje gissen zijn, want heeft nooit op een bank gestaan. Met "trekt goed en bij 7000 toeren wordt je nog een keer achter tegen het zitje geduwd" kom je niet veel verder :)

Stand van zaken nu is, dat ie deels uitelkaar is gehaald en nooit meer in elkaar is gezet. Dus blok is niet in frame. Volgens mij moet cilinderkop nog op blok, ed. Het is dus wel een sleutelprojectje ;)

Als je wilt geef ik het tel.nr van mijn vader. Kun je gerust een keertje bakkie gaan doen! (Numansdorp 25km onder Rotterdam)
 
Onvoorstelbaar dat je dit mooie eigenbouwproject wil verkopen. :X
Is toch echt emotionele waarde dit prachtige ding.Alleen dat unieke rvs frame al. ;)
 
RVS frame.. dat is toch heel zwaar. :?

Zoals hij er bij staat op die eerste foto. :} :9~
 
..ik heb hem in het echt aanschouwd, heel mooie motor. Ik snap niet, dat hij nog niet verkocht is !

iemand die wil gaan racen, is werkelijk in 1x klaar en voorzien van alleen maar goede/de beste onderdelen !!! super tijdgeestverruimende motor !!!!!!! :)
 
eh ja dat is waar ook, die lag er nog naast.. zo kon je controleren of alle beweringen waar waren die over het snelle blok gedaan waren, en ik verzeker U: het is zo !!! zit allemaal groot & vlot spul op !
 
Staat hij op Nederlands kenteken?

_O-

Daarvoor hoefde je alleen maar ff wat lampjes erop te plakken en dan ff keuring te regelen bij de RDW :+
Ohja en misschien ff ander dempertje erop :P


Maar is niet meer nodig. Apparaat is inmiddels verkocht aan een ex-collegacoureur. Er is dus weer ruimte in de schuur en fiets krijgt dus toch nog tweede leven.

Mag een slotje op :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan