Zelfbouw zweedse chopper

@ ratman1, je gaat voor de brede wielen van een ZX-whatever?
mocht je van gedachten veranderen, heb hier in de schuur nog een setje wielen liggen van een Kawa Z nog wat. 18'' achterwiel en 19'' voorwiel, compleet met schijven en tandwiel.
 
Ik ga inderdaad voor de Kawa ZX6 wielen, heb ze al in huis met knappe banden.
moet alleen nog een paar remschijven hebben (voorwiel)
In elk geval bedankt voor het aanbod, en als je nog een paar remschijven heb liggen houd ik me aanbevolen.
 
Ik ga inderdaad voor de Kawa ZX6 wielen, heb ze al in huis met knappe banden.
moet alleen nog een paar remschijven hebben (voorwiel)
In elk geval bedankt voor het aanbod, en als je nog een paar remschijven heb liggen houd ik me aanbevolen.

Denk niet dat die schijven zullen passen...

Voor de duidelijkheid een plaatje van de wielen (inmiddels zonder banden)
full


Voor de liefhebber, op te halen voor een warme handdruk, of iest anders 'leuks'
 
Dat klopt, het was een druk weekje wat betreft werk enzo. Verder ben ik even bezig geweest met de Guzzi wielen en het harley blok voor de Sportster.
Het is de bedoeling om komend weekend de assen te gaan draaien en de assteunen op de mal te monteren. Ook afgelopen weekend de draaibank geinstalleerd in de sleutelruimte, deze stond eerst thuis in de schuur maar die wordt nu helemaal ingericht voor houtbewerking.
 
Kon niet wachten tot je zou beginnen,dus heb ik maar een frame gekocht met kenteken.
het is een frame van DPP met een suzuki gs 750 blok de moter is verder kompleet
maar er is wel ontzettend veel werk aan,alles moet uit elkaar en gereviseerd worden :? dus daar ben ik komende winter wel mee bezig(en het voorjaar ook denk ik)
blijf jou project wel volgen :Y
mzzl john
ps als iemand nog mooie spaakwielen heeft met trommel(achter) voor een zacht prijsje,want het het blijft toch low(no)budtget laat dit dan ff weten. 8-)
 
Kon niet wachten tot je zou beginnen,dus heb ik maar een frame gekocht met kenteken.
het is een frame van DPP met een suzuki gs 750 blok de moter is verder kompleet
maar er is wel ontzettend veel werk aan,alles moet uit elkaar en gereviseerd worden :? dus daar ben ik komende winter wel mee bezig(en het voorjaar ook denk ik)
blijf jou project wel volgen :Y
mzzl john
ps als iemand nog mooie spaakwielen heeft met trommel(achter) voor een zacht prijsje,want het het blijft toch low(no)budtget laat dit dan ff weten. 8-)

dat scheelt toch met de keuring dan hoef je dat niet meer te regelen.

Mooi dat je wat gevonden hebt


Ik ben nog bezig met de mal, hoop nog tijd te hebben om deze week deze af te lassen maar ben bang dat het volgende week wordt. De organisatie van BOT houdt me ook bezig... en dat wordt komend weekend al helemaal niets.
 
ja,ik ben er ook wel blij mee scheelt inderdaad weer een keuring en het vrouwtje
is nu ook gelukkig is ze eindelijk van het gezeur af.maar heeft wel meteen gezegt dat dit voorloopig de laatste aankoop is 4 moters vind ze wel voldoende
mzzl john
 
Inmiddels bijgekomen maar wel druk met allerlei andere zaken.
effe wat klussen in huis en komend weekend op de VAD beurs (audiospul)
daar hebben we een eigen stand.
Daarna ga ik weer knutselen aan de chop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan