zelfgemaakte pakking

wann3s

Rookie
27 jun 2011
19
0
Hey,
Ik heb een nieuwe pakking gekocht voor mijn carterdeksel(koppelingskant) omdat ik een lek had maar met die nieuwe blijft het probleem.
Dat is zo'n dunne pakking en ik zou zelf de pakking uit rubber willen snijden, met gewoon rubber zal dat smelten zeker?
Grts
 
@ Wann3s.
Hallo medeforummer. Heb nog wel een tube RTV kit hier liggen. (310 ml ).Is ideaal voor zo'n klusje. Kan heel hoge temperaturen aan en is olie en benzinebestendig. Is van het merk Motive en is een silicone rubber-adhesive sealant. De kleur is rood. Kan je gewoon in een huis tuin en keuken kitpistool gebruiken. Temperaturen tot 300 Celsius . Dus zou makkelijk moeten kunnen in jou geval. Interesse? Stuur maar een pb tje. Momentive vindt je ook met google en daar vindt je meerdere info. ( veiligheidsblad ook trouwens ).

Sportieve groet, Cardanfreak :W
 
Gewoon de speciale loctide vloeibare pakking gebruiken, als je het goed aan brengt is daar niks beunhaasachtig aan. Of natuurlijk een orginele papieren pakking gebruiken.
 
Ik gebruik deze wel eens,maar alleen waar het nodig is en staat voorgeschreven. De zwarte die ik heb kan tot 350 graden,dus zou ik dat gebruiken want rood en blauw valt zo op.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan