Zelfgemaakte (tijdelijke) kentekenplaten?

Monsters

Rookie
30 apr 2004
4
0
Alkmaar
Vraagje, van de week is onze Ducati Monster 900cc gekeurd en hebben wij gisteren, het kentekenbewijs ontvangen en meteen een kentekenplaat aangevraagd. Helaas is deze a.s. maandag klaar en NU is het perfect motorweer. Mag je nu een zelfgemaakte plaat voor 1x gebruiken en weet iemand het risico als je wordt aangehouden. Alles is compleet; rijbewijs, kentekenbewijs en verzekering, alleen de platen nog.....
 
nee, mag niet helaas.
het risico voor als je wordt aangehouden? ik denk dat als ze je eenmaal hiervoor hebben aangehouden ze ook een bekeuring gaan schrijven , tenzij je ze kunt omkopen :P
 
Gewoon rustig afwachten tot je die dingen heb..

Wees blij, ik heb geen kentekenplaten... Ik heb ze ook niet besteld... Ik heb ook nog geen motor :(
 
tipje!

vraag aan jou kentekenboer waar hij ze laat maken

hij besteed ze nl uit

ga ze dan zelf leten maken op het adres wat hij geeft

ze zijn binnen 2 seconden klaar

ik ben bij EPS geweest in Breda (konijnenbergweg)
 
En anders kun je nog altijd dnet doen of je ze verloren bent als je heel onschuldig kijkt lukt het misschien wel
Ik ben die plaat zelf ook wel eens verloren en je moet toch wel erge pech hebben als er net een oplettende politieagent achter je rijd
Voordeel ze kunnen flitsen wat ze willen pakken doen ze je niet

Ik denk dat ik mijn plaat ook maar thuis hou er zijn alleen maar voordelen om zonder terijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan