Zelfs ruitje wisselen niet gelukt..

Maverick

Die hard MF'er
17 sep 2001
330
0
Leiden
Vandaag mijn Zero Gravity double bubble ruitje voor mijn VFR800 ontvangen.
Nou ben ik niet de meest technisch begaafde motorsleutelaar maar een ruitje wisselen...hoe moeilijk kan het zijn??
Na twee uur is het mij nog steeds niet gelukt.
De metalen schroefhuls die in de kuip vast moet zitten bleek dus los te zitten. Uur gedaan om dat ene schroefje van een losse huls dus uit te krijgen. Eindelijk gelukt nu krijg ik 'm niet meer vastgeschroefd !! Hoezo deprimerend ...kan ik morgen niet rijden :(
 
Vroeg je bed uit en zonder frustratie eraan beginnen...Zal zien dat het je lukt en
kan je nog lekker rijden ook ;)

Ik heb zo eens lopen klieren met me onderkuip. Paar uur verder en ik zat me een partij te @#$%^&* op een gegeven moment.
Ben naar binnen gegaan en een uur later verder gegaan.
Toen zat ie er in 1 keer op en vast ook nog })
 
Lijm die huls valst met Loctite of andere stevige secondelijm, laat wel goed drogen , anders krijg je van die dampvlekken van de lijm op je ruitje. En pas op met die loctite die is erg vloeibaar als je het op je lak krijgt ben je gepaald.
 
Lijm die huls valst met Loctite of andere stevige secondelijm, laat wel goed drogen , anders krijg je van die dampvlekken van de lijm op je ruitje. En pas op met die loctite die is erg vloeibaar als je het op je lak krijgt ben je gepaald.

Hoeft niet perse van Loctite te zijn...

Als het maar "cyanoacrylaatlijm" is... Precies het spul wat jij bedoelt... (over dampvlekken en vloeibaarheid).
 
Vandaag mijn motor naar de dealer gebracht. De chef-monteur wist meteen waar ik het over had..die rotdingen schijnen wel vaker los te geraken.
Anyways...dinsdag nieuwe ruitje en nieuwe carbon oval laser demper }) }) })
 
Vandaag mijn Zero Gravity double bubble ruitje voor mijn VFR800 ontvangen.
Nou ben ik niet de meest technisch begaafde motorsleutelaar maar een ruitje wisselen...hoe moeilijk kan het zijn??
Na twee uur is het mij nog steeds niet gelukt.
De metalen schroefhuls die in de kuip vast moet zitten bleek dus los te zitten. Uur gedaan om dat ene schroefje van een losse huls dus uit te krijgen. Eindelijk gelukt nu krijg ik 'm niet meer vastgeschroefd !! Hoezo deprimerend ...kan ik morgen niet rijden :(
Non de juu, het zit wel tegen.

Ik heb mijn ruitje binnen 5 minuten verwisseld als het moet.
Maar ik heb dan ook wel een Kawasaki :P
 
De dealer heeft het allemaal voor mij gefixt.
Ruitje gewisseld, alleen durf ik 'm nu voortaan zelf niet meer te verwisselen.
Laser uitlaat gemonteerd, lekker geluidje zeg...heeft wel de dB-killer erin gedaan maar aan de reactie van de omstanders trekt het genoeg aandacht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan