Zelfs 's nachts flitsen?!

Slip

MF veteraan
23 mrt 2005
4.838
37
Tiel
Reed tussen 02:30 en 03:15 naar Schiphol over de A2 etc. Ter hoogte van Breukelen zag ik een felle flits (ik reed 130). Bij A-dam zuidoost waar de A2 overgaat in de A10 (?) weer een flits, ik hield me daar trouwens wel aan de snelheid. Een stuk verder op de A10 nog een keer een flits (en nee, niet bij een van de flitskasten). Dus ik denk vanL "WTF is dit, flitsen wanneer snnelweg bijna leeg is"? Dat is gewoon echt ZAKKENVULLERIJ!!! Waar gaat dit heen... :N :N :N
 
miss. onweer ?

ik had t laatst ook en sommige onweersflitsen kunnen bijna net zo fel oplichten.

en ben wel eens om 05.00 uur smogges geflitst :(



te laat gepost :P
 
Laatst bewerkt:
Denk dat als zo'n flitser eenmaal aanstaat dat ze m ook niet meer uitzetten, nacht of geen nacht.... Kassa!

Wat dat betreft neem ik een bon liever persoonlijk aan dan dat ik m thuisgestuurd krijg. Een agent zal je alleen aanhouden als je echt iets uitgevreten hebt, voor 20km te snel laten ze je gewoon rijden. Een flitser flitst sowieso, of je nu 50 of 5 km te snel rijdt...
 
Als je 130 rijdt op de teller, zal je normaal gesproken niet geflits worden of jou teller moet aardig kloppen.

Zal wel weerlicht geweest zijn lijkt me.
 
Ik denk inderdaad dat het onweer is geweest. Tegenwoordig gebruiken mobiele flitsteams steeds vaker een infrarood flitser, die zie je niet flitsen. Staat volgens mij wel ergens een stukje over op Flitsservice.nl.
 
Reed tussen 02:30 en 03:15 naar Schiphol over de A2 etc. Ter hoogte van Breukelen zag ik een felle flits (ik reed 130). Bij A-dam zuidoost waar de A2 overgaat in de A10 (?) weer een flits, ik hield me daar trouwens wel aan de snelheid. Een stuk verder op de A10 nog een keer een flits (en nee, niet bij een van de flitskasten). Dus ik denk vanL "WTF is dit, flitsen wanneer snnelweg bijna leeg is"? Dat is gewoon echt ZAKKENVULLERIJ!!! Waar gaat dit heen... :N :N :N

Slip 130 :? op het achterwiel mag ik hopen :P
_O- _O- _O- _O- :9

Overdag soms ook 10 - 15 flitsmeldingen alleen al op de A-wegen :(
S'nacht wordt soms ook geflitst, maar 3 keer op 1 rit :?
Geen auto achter je met fototoestel?
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk doen de apparaten het ook 's nachts. Aan=aan en uit=uit.

Maar het lijkt wel alsof er iemand achter je reed om je te foppen, of een picje maakte voor het MF-er gespot topic ;)
 
Was je al bij het 120 stuk op de A2 bij breukelen? Vanaf dat je 120 mag kunnen ze tot Vinkeveen (ongeveer) niet flitsen. Puur omdat je daar nergens in de berm kan komen door sloten en weilanden. Daarvoor flitsen ze regelmatig omdat je daar nu 90 of 100 mag vanwege de wegwerkzaamheden. Ook zit er bij Breukelen een parenclub in de buurt van de A2 die soms zo'n draaiende schijnwerper heeft staan.
 
canon_speedlight_430EX.jpg

hehehehe })
 
Mocht je nou toch een bekeuring op je mat vinden over een paar dagen:
Gewoon terugsturen retour afzender, en op de envelop schrijven dat het onweerde. Hoor je nooit meer wat van. Broertje van mijn zwagertje ook gedaan. Werkt perfect.
 
Mocht je nou toch een bekeuring op je mat vinden over een paar dagen:
Gewoon terugsturen retour afzender, en op de envelop schrijven dat het onweerde. Hoor je nooit meer wat van. Broertje van mijn zwagertje ook gedaan. Werkt perfect.

_O-
 
Denk dat als zo'n flitser eenmaal aanstaat dat ze m ook niet meer uitzetten, nacht of geen nacht.... Kassa!

Wat dat betreft neem ik een bon liever persoonlijk aan dan dat ik m thuisgestuurd krijg. Een agent zal je alleen aanhouden als je echt iets uitgevreten hebt, voor 20km te snel laten ze je gewoon rijden. Een flitser flitst sowieso, of je nu 50 of 5 km te snel rijdt...

Tsja... als je geflitst word met >50 kan je nog zegge 'It wasn't me'

it_wasnt_me281x211.jpg


Als een agent je aanhoud, ben je hem kwijt O-)
 
Laatst bewerkt:
Dus ik denk vanL "WTF is dit, flitsen wanneer snnelweg bijna leeg is"? Dat is gewoon echt ZAKKENVULLERIJ!!! Waar gaat dit heen... :N :N :N
Even los van of er daadwerkelijk geflitst werd, snap ik je verbazing niet echt :? Vanaf het moment dat de opbrengst van boetes werd opgenomen in de begroting, stond vast dat verkeersveiligheid in ieder geval niet het enige doel is...
 
was het je nog niet bekend dan, dat 's nachts of als een weg leeg is de bordjes langs de weg nog steeds gelden?

wie z'n billen brand moet op de blaren zitten, zegt m'n pa altijd.

(anyway, blijft klote voor je, ik gun het niet hoor!)
 
was het je nog niet bekend dan, dat 's nachts of als een weg leeg is de bordjes langs de weg nog steeds gelden?

wie z'n billen brand moet op de blaren zitten, zegt m'n pa altijd.

(anyway, blijft klote voor je, ik gun het niet hoor!)
Inmiddels is de wetenschap zo ver, dat we weten dat je met blaren op je billen beter niet kunt gaan zitten :z
 
Mocht je nou toch een bekeuring op je mat vinden over een paar dagen:
Gewoon terugsturen retour afzender, en op de envelop schrijven dat het onweerde. Hoor je nooit meer wat van. Broertje van mijn zwagertje ook gedaan. Werkt perfect.



:+
 
maar stel dat je 3x werd geflitst in dat tijdsbestek moet je ze dan alle drie betalen?
je mag toch aannemen dat je eerst straf moet krijgen voordat je er van leert dus dat ze je maar 1 boete geven?

of kent de overheid niet het rechtvaardigheidsbeginsel als het op geld innen aankomt :')
 
Belachelijk dat ze snachts flitsen B|
Je mag dan toch gewoon net zo hard rijden als je wilt, want 3/4 van Nederland is dan toch niet op de weg de vinden?
Soort van vrijbrief?



Sjongejonge :Z
|( |( |(


Mocht je nou toch een bekeuring op je mat vinden over een paar dagen:
Gewoon terugsturen retour afzender, en op de envelop schrijven dat het onweerde. Hoor je nooit meer wat van. Broertje van mijn zwagertje ook gedaan. Werkt perfect.
_O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan