Zelfs 's nachts flitsen?!

Tsja... als je geflitst word met >50 kan je nog zegge 'It wasn't me'

[afbeelding]

Als een agent je aanhoud, ben je hem kwijt O-)

Dá's waar!

Kleine correctie: als ik minder dan 50km te snel rijd word ik liever persoonlijk aangehouden, als ik meer dan 50km te snel rijd word ik liever geflitst!



















Wacht... eigenlijk wil ik helemaal geen bekeuringen :? :z
 
Dá's waar!

Kleine correctie: als ik minder dan 50km te snel rijd word ik liever persoonlijk aangehouden, als ik meer dan 50km te snel rijd word ik liever geflitst!

Wacht... eigenlijk wil ik helemaal geen bekeuringen :? :z

Volgens mij gaat dat niet meer op. Naar mijn weten kan je ook je rijbewijs kwijt raken als je geflitst wordt met +50 te hard. De eigenaar van de auto wordt op het matje geroepen en moet verklaren wie er achter het stuur zat. Als het iemand anders was kan je alleen hopen dat die dat verklaard :+


Ontopic:
Zou het niet eventueel een trein/tram kunnen zijn geweest?
Als hier verderop bij mij een trein langs rijdt is er ook een behoorlijke flits te zien, die mij ook nog aan het schrikken krijgt als ik (nu nog, bezig met A :P) met de auto langs rijd.
 
Laatst bewerkt:
Als je moet voorkomen voor een snelheidsovertreding (omdat je bijv. bent geflitst met 50> km/u te hard), kan je alleen je rijbewijs kwijtraken als de Officier van Justitie kan bewijzen dat jij de bestuurder op dat moment was. Niet meer, niet minder. Dus je moet ook nooit het bijgevoegde papiertje invullen en opsturen waarin jij netjes vermeld dat jij op dat moment de bestuurder was van dat voertuig op die datum op dat tijdstip. Als je dat doet, dan heb je je eigen graf gegraven. Voor wat betreft de boete, die krijg je sowieso wel. Dus dat is het minimale waar je rekening mee moet houden.
 
Laatst bewerkt:
Slip 130 :? op het achterwiel mag ik hopen :P
_O- _O- _O- _O- :9

Overdag soms ook 10 - 15 flitsmeldingen alleen al op de A-wegen :(
S'nacht wordt soms ook geflitst, maar 3 keer op 1 rit :?
Geen auto achter je met fototoestel?

Knappe vent die een Fiat Panda met voorwielaandrijving op het achterwiel krijgt :P
 
was het je nog niet bekend dan, dat 's nachts of als een weg leeg is de bordjes langs de weg nog steeds gelden?

wie z'n billen brand moet op de blaren zitten, zegt m'n pa altijd.

(anyway, blijft klote voor je, ik gun het niet hoor!)

Ja, die eerste keer reed ik 10 km. te hard en de rest van de tijd hield ik me aan de snelheid. Fiat Panda gaat sowieso niet harder dan 140.
 
Een stuk verder op de A10 nog een keer een flits (en nee, niet bij een van de flitskasten).
Was dat ter hoogte van overgang A10/A4, richting schiphol? Daar komt namelijk net de trein uit de tunnel (tussen de twee rijbanen) omhoog. De bovenleiding en bovengeleiding ding van de trein wil nog wel eens heftig vonken -> flits.

Ben daar ook wel eens stapvoets (koekblik) in de file 'geflitst' :o
 
Terug
Bovenaan Onderaan