Zephyr Forum

prima ,maar ik kwam van een oude boldo'r af !! ,dus dat was al een vooruitgang
vanmiddag nog een stukje gereden :] :Y wat een fijne fiets plenty vermogen voor mij dan ,en je ziet ze gelukkig niet zo veel rijden ,dus best wel exclusief
is niet ergens een meeting waar wat meer van dit soort fietsen op af komen ??
 
de mijne :} sinds een week of 4 :]
DSC01524.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooooooooi :Y :Y :Y
De mijne is uit 1992,en heeft al 64000 km gelopen en rijd nog als een nieuwe..
ik hem in mei vorig jaar gekocht van de eerste eigenaar,hij was de ex directeur van kawasaki nederland en altijd perfect onderhouden,dus jij kan wat kilometers mee..
Mijn vorige moter was een Yamaha Seca XJ750 uit 1982 dus voor mij leek het ook wel of ik op een nieuwe moter reed,en dat vindt ik nog steeds trouwens!!
Hoe krijg jij eigenlijk je foto onder de tekst,ik krijg dat mmar niet voor elkaar
:N :N :N :N :N

Gr. Joop *O* *O* *O*
 
Sinds 3 weken heb ik er ook een! Een zephyr 550, mijn eerste motor. Ik kan niet wachten met rijden, maar moet nog wel even volgende week mijn rijbewijs halen *D
Daarna stap ik dan wel meteen op voor een weekendje toeren!
Ongetwijfeld dat ik daarna dan ook een foto digitaal heb!
 
O ja, hij is diepdonkerblauw, uit 1991 en nog geen 20.000 km op de teller *D Daaaar gaan we dus snel verandeering in aanbrengen!
verder heb ik een 4 in 1 uitlaat...
Ben helemaal verliefd op dat ding..........
 
Sinds 3 weken heb ik er ook een! Een zephyr 550, mijn eerste motor. Ik kan niet wachten met rijden, maar moet nog wel even volgende week mijn rijbewijs halen *D
Daarna stap ik dan wel meteen op voor een weekendje toeren!
Ongetwijfeld dat ik daarna dan ook een foto digitaal heb!
gefeliciteerd !!met je perfecte keuze :} heb er zelf een gehad een paar jaar geleden ,hele leuke handelbare funbike ,en nu nog ff dat roze papiertje halen he :]
 
Jaaa!! Vrijdag in de plenzende regen heb ik mijn rijbewijs gehaald!!
Daarna ben ik de groep, die reeds vertrokken was, achterop gereden en heb meteen een heel weekend gereden, door Brabant en Belgie.
Motor is meteen helemaal vertrouwd, en rijdt super!
Foto volgt zodra ik hem digitaal heb *D
 
Wow, wat een snelle reacties...bedankt!! :W
Ik heb dus meteen al ruim 500 km gereden, ben er reuze blij mee!!
 
Ik wacht tot ik de digitale krijg doorgemaild, daarna komt ie zeker hier hoor! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan