padjakker
MF'er
- 15 aug 2010
- 129
- 0
Reden van dit topic, ik vind het leuk om er zelf wat foto`s en info over te hebben en om daar later eventueel gebruik van te maken. Wellicht hebben anderen er ook wat aan.
Een kort verhaaltje,
Na een jaar of drie toch maar weer een straatmotor. Omdat het budget niet erg groot was gekozen voor een Zephyr750. Ik vind het een aardige motor om te zien, genoeg vermogen en een prettige zithouding.
Bij mijn tweede ritje echter ga ik op mijn bek dankzij iemand die ineens uit een uitrit tussen de bomen uitkomt (had me niet gezien) ......balen.
Schade viel mee: leren jas, knipperlicht, deukje tank voorspatbord en wat andere kleine dingen: opgeknapt en nog een half jaar woon/werk mee gereden.
Besloten om hem te houden en dus groot onderhoud.
Het gaat om een 91er dus type C1
Nu: er is een hoop te doen
-Voorvork reviseren
-Remmen reviseren
-Kleppen stellen
-Carbs reinigen/afstellen
-Ketting tandwielen vervangen
-Motorolie/filter vervangen
-Poetsen, Poetsen, Poetsen
-Deuk in tank wegwerken
-Spuiten van alle kappen/tank (nog niet zeker)
Een kort verhaaltje,
Na een jaar of drie toch maar weer een straatmotor. Omdat het budget niet erg groot was gekozen voor een Zephyr750. Ik vind het een aardige motor om te zien, genoeg vermogen en een prettige zithouding.
Bij mijn tweede ritje echter ga ik op mijn bek dankzij iemand die ineens uit een uitrit tussen de bomen uitkomt (had me niet gezien) ......balen.
Schade viel mee: leren jas, knipperlicht, deukje tank voorspatbord en wat andere kleine dingen: opgeknapt en nog een half jaar woon/werk mee gereden.
Besloten om hem te houden en dus groot onderhoud.
Het gaat om een 91er dus type C1
Nu: er is een hoop te doen
-Voorvork reviseren
-Remmen reviseren
-Kleppen stellen
-Carbs reinigen/afstellen
-Ketting tandwielen vervangen
-Motorolie/filter vervangen
-Poetsen, Poetsen, Poetsen
-Deuk in tank wegwerken
-Spuiten van alle kappen/tank (nog niet zeker)
Laatst bewerkt: