Thuis laden zeg je. Dan zou ik de standaard uitvoering nemen bespaar je weer 3K. De andere opties (flyscreen, bar-ends en hatvatverwarming) zijn niet de moeite.
Ja, prijsverschil is dikke 2000 euro voor met name de extra 3KW laden. Voor 3000 euro kun je altijd 6KW (Rapid Charge) erbij laten installeren indien nodig zodat je met 9KW kan laden mocht die behoefte er zijn, dus wellicht is de 'basic' versie een betere optie voor mijn gebruik (woon-werk meestal 25-40 km enkele reis).
Ik ben net een nieuw huis aan het bouwen, dus na voltooiing daarvan dit voorjaar maar eens kijken welke ruimte er is in de cashflow eventueel..
edit: En zeg je nu dat je 5K krijgt voor je huidige zero? Dat zal particulier, als je zelf verkoopt, wel wat meer zijn denk ik.
Particulier misschien 7K na reparatie zei de eigenaar van Motoport. Het is een Zero DS MY13, met 2016 accu (onder garantie vervangen + upgrade van 8.5KwH naar 9.4KwH) en 2018 electro motor (vorig jaar vervangen ad 1600 euro na defecte sensoren, reparatie van oude motor had ook 1200 euro gekost ivm fabriekcalibratie die nodig zou zijn, dus maar laten vervangen).