- 29 apr 2004
- 31.727
- 17.698
Pirelli Angel GT bevalt mij erg goed. Ik weet niet hoe ze het doen op een electromotor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mijn banden zijn aan vervanging toe, ik wil nu beide tegelijk vervangen zodat ik eindelijk een ander type kan nemen.
Wat is een ander goed alternatief ?
Mijn banden zijn aan vervanging toe, ik wil nu beide tegelijk vervangen zodat ik eindelijk een ander type kan nemen.
Hier op het forum las ik lovende dingen over de Continental Road Attack 2; dat leek me wel wat. Ik rijd de laatste tijd als op eieren, ik vond die Battlax al niet zo denderend met nattigheid en nu ze bijna af zijn is het vertrouwen echt minimaal.
Vorige week gebeld met de bandenspeciaalzaak, blijkt dat die Road Attack helemaal niet leverbaar is, pas weer in april volgend jaar...
Ik had geen haast maar nog vier maanden doorrijden is geen optie.
Wat is een ander goed alternatief ? Ik zou graag meer vertrouwen hebben met nat wegdek.
Het gaat hier over een Zero hè, je weet wel, zo'n elektrisch ding waar veel 1000+cc fietsen het bij een stoplichtsprintje tegen afleggen.Lichte motoren zijn naar mijn idee ook niet kritisch met de bandenkeuze, het gaat niet snel 130+ en een laag gewicht maakt veel goed.
Gaat mij om het bochtenwerk. Dan heb je grip nodig.Het gaat hier over een Zero hè, je weet wel, zo'n elektrisch ding waar veel 1000+cc fietsen het bij een stoplichtsprintje tegen afleggen.
Welke band heeft er nou moeite met een droog wegdek? Ja crossbanden misschien De uitdaging zit em juist in de natte wegen, lijkt mij.Mijn A2 motor had de Michelin Pilot Street, in oktober ingeruild op een nieuwe.
Met zware regen reed ik eigenlijk niet, maar in het droog was de oprit van de snelweg iedere dag weer een probleemloze uitdaging om zo snel mogelijk door de S-bocht te rijden.
Lichte motoren zijn naar mijn idee ook niet kritisch met de bandenkeuze, het gaat niet snel 130+ en een laag gewicht maakt veel goed.
Road Attack banden zijn ook wel lekker sportief.
De stepjes aan de grond rijden zegt ook wel wat, maar moderne banden zijn inderdaad heel vergevingsgezind.Welke band heeft er nou moeite met een droog wegdek? Ja crossbanden misschien De uitdaging zit em juist in de natte wegen, lijkt mij.
Thuis opladen is wel heel erg 'eigen'.En ik kan het je nog sterker vertellen, ik was onderweg en moest tanken.
Thuis elke dag alleen maar een stekkertje inprikken is veel minder gedoe en kost ook veel minder tijd.
Maar die beleving verandert, althans, is bij mij veranderd. Ik denk dat dat alleen werkt als je er werkelijk voor open staat. Ik kan me de ervaring van Hybride helemaal voorstellen. Ik kreeg een tijdje terug zo'n mega-scooter mee als ruilmotor (Burgman denk ik). Nu had ik nooit op een scooter gereden, dus ik vond de ervaring wel weer leuk, andere zit e.d. maar sjee wat voelde dat lomp aanJe rijdt toch ook voor de beleving, anders reden we allemaal wel in golfkarretjes.
Als je dat niet kunt inbeelden is een elektromotor het beste alternatief.En wat is die beleving dan volgens jou?
Ik kan me inderdaad niet inbeelden wat jouw beleving is. Als dat is met een half open uitlaat over de dijk gieren, of met zo'n domme grijs met pispot op rond ploffen en mensen irriteren met je teringherrie dan hebben we inderdaad een ander idee van beleving. En nee, ik rij niet op een elektromotor, maar erger me wel behoorlijk aan onnodige herrie en heeft naar mijn idee geen drol te maken met motorrijden.Als je dat niet kunt inbeelden is een elektromotor het beste alternatief.
Laten we er over ophouden, je hebt werkelijk geen idee.Ik kan me inderdaad niet inbeelden wat jouw beleving is. Als dat is met een half open uitlaat over de dijk gieren, of met zo'n domme grijs met pispot op rond ploffen en mensen irriteren met je teringherrie dan hebben we inderdaad een ander idee van beleving. En nee, ik rij niet op een elektromotor, maar erger me wel behoorlijk aan onnodige herrie en heeft naar mijn idee geen drol te maken met motorrijden.
Het gaat hier over een Zero hè, je weet wel, zo'n elektrisch ding waar veel 1000+cc fietsen het bij een stoplichtsprintje tegen afleggen.