Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Hybride, hoe heb je deze batterij verwisseld? heb je een andere met puntlasjes aan de print gesoldeerd, of de puntlasjes losgehaald en een andere erin gedaan? Ik heb namelijk het probleem dat de tijd het niet doet en dat de ODO niet meer verder optelt. Verder werkt wel alles. Ik kocht de motor namelijk met 18000km, in de logs bleek dit 22.000km te zijn, niet heel zorgwekkend, maar zeker niet netjes. Ik zou het graag oplossen, allereerst door dit batterijtje te vervangen. Alvast dank! Ik hoor graag hoe je dit gedaan hebtBekijk bijlage 1411178
Dit is het dashboard, de achterkant van de display.
De batterij zat niet alleen geseald, hij was ook aan beide zijden gepuntlast... Maar er zit een nieuwe CR2032 in.
De zeven indicatielampjes onder de display waarvan er twee stuk zijn, zijn geïntegreerd in het dashboard, ze zijn dus niet eenvoudig apart te vervangen. (Uiteinden zichtbaar aan de uiterste rechterkant van de print)
Verder is er weinig aan de print te zien. Ik kan er sowieso weinig anders aan doen dan de verbindingen nakijken en daar houdt het voor mij op.
Ik heb de zaak getest, gewoon de stekker er in en op contact. Alleen bij stevig aandrukken van de grote stekker gebeurt er iets, de onderste rij indicatoren geeft licht maar de display doet niets, niets veranderd dus.
Die grote stekker achter het balhoofd voelt niet goed, hij klikt niet, de lock wil er niet in. Die blijft verdacht.
Ik ga alsnog de dealer contacten.
Sorry voor de late reactie.Hoi Hybride, hoe heb je deze batterij verwisseld? heb je een andere met puntlasjes aan de print gesoldeerd, of de puntlasjes losgehaald en een andere erin gedaan? Ik heb namelijk het probleem dat de tijd het niet doet en dat de ODO niet meer verder optelt. Verder werkt wel alles. Ik kocht de motor namelijk met 18000km, in de logs bleek dit 22.000km te zijn, niet heel zorgwekkend, maar zeker niet netjes. Ik zou het graag oplossen, allereerst door dit batterijtje te vervangen. Alvast dank! Ik hoor graag hoe je dit gedaan hebt
Ik zie het vooral als een concept waar je zo weinig mogelijk geld in wil steken.Heb je de Specs gelezen? Het is een verbrandingsmotor op waterstof. Vandaar ook de uitlaat. Gevolg is dat de koffers nodig zijn om de gasflessen op te bergen en je een bereik van 3x nada hebt. Kawasaki heeft het niet begrepen.
subsidies opstrijkenIk zie het vooral als een concept waar je zo weinig mogelijk geld in wil steken.
De cilinders zijn veilig, maar de dimensies van de koffer vul je er niet echt mee op.
Een veilige tank ontwikkelen is er niet bij.
Bestaande materialen.
De politiek tevreden houden.
Teaser voor wat meer komt.
Dat vroeg ik me ook al afMaar wat doet dit in het Zero topic?
Op het Tenere forum ging je van Hero naar Zero,..het kan verkeren.Kreeg wel aparte reacties op het Tenere forum oa je bent je ziel kwijt belachelijk je moet gewoon met je tijd meegaan.
Kreeg wel aparte reacties op het Tenere forum oa je bent je ziel kwijt belachelijk je moet gewoon met je tijd meegaan.
Ik vind je dapper.Kreeg wel aparte reacties op het Tenere forum oa je bent je ziel kwijt belachelijk je moet gewoon met je tijd meegaan.
Vervelend probleem. Is je lader of software misschien niet helemaal goed?Heren Zero eigenaren.
Met mijn DS 2013 wordt zo veel mogelijk woon-werk gereden door mij en Madame. Van de week had zij hem een aantal keer mee. Gezien ze een kort stukje moet viel het eerst niet zo op. Maar soms laadde de DS simpelweg niet op. Als je dan een paar uur later opnieuw inplugde begon hij wel weer.
Denkend dat ze misschien de stekker niet goed had gestoken heb ik hem vanmiddag wel weer met volle accu mee genomen naar mijn werk (tot 23:00). Tot mijn grote verbazing krijg ik hem nu op het werk ook niet aan bet laden. Gezien mijn afstand groter is kom ik nu net wel/niet thuis.
Zie ik wat over het hoofd en/of heeft iemand van jullie ook deze ervaring?