Zes uitlaten

Valkyrie

Die hard MF'er
3 jun 2003
493
4
Venray
Sinds twee dagen heeft de CBX er een paar uitlaten bij gekregen :) Klinkt echt geweldig ook, alleen heb ik geen goede mogelijkheden om het geluid op te nemen '( Als iemand een goede optie weet hoor ik het graag. Hier wat foto's:
full
 
:} :} :} :} :}

En verder kan ik er niets van zeggen.

Ziet er super uit. (en het geluid is vast nog beter)
 
mooi hoor,kennis van me hier op de wijk heeft zo'n ouwe benelli 6 cilinder daar zitten ook 6 van die trompette onder,maakt echt wle een gek maar mooi geluid.
 
Op de boulevard van harderwijk staat er ook wel eens zo 1.
Ook met 6 pijpen.

En dat geluid.... Geeeewwwwweeeeellllldddddiiiiiigggggg.....
 
Jij verbaast me iedere keer weer. Sinds wanneer heb je een CBX? :? Wel een gaaf ding. *D

Die CBX heb ik een jaar of twee geleden overgekocht van een goede vriend die ook een Valkyrie bezit. Leek me wel een leuk idee twee motoren twaalf cilinders en die CBX is gewoon echt supergaaf. Rijdt ook nog eens keilekker! En nu klinkt ie ook helemaal perfect. Nog beter dan de Valkyrie met open pijpen :9

[me]Valkyrie is trouwens binnenkort geen eigenaar meer van deze CBX, heb hem namelijk overgedragen aan de vader van mijn vriendin[/me]
 
Die CBX heb ik een jaar of twee geleden overgekocht van een goede vriend die ook een Valkyrie bezit. Leek me wel een leuk idee twee motoren twaalf cilinders en die CBX is gewoon echt supergaaf. Rijdt ook nog eens keilekker! En nu klinkt ie ook helemaal perfect. Nog beter dan de Valkyrie met open pijpen :9

[me]Valkyrie is trouwens binnenkort geen eigenaar meer van deze CBX, heb hem namelijk overgedragen aan de vader van mijn vriendin[/me]


Nog beter? :? ....dat belooft wat.. :9
 
Tja...is natuurlijk gewoon een ouwerwetse, oubollige motor met wegligging uit het jaar kruik.....en bijpassende "styling".

Maar ik kan het niet helpen. Gewéldige fiets.......waar ik altijd naar MOET kijken (en luisteren) als er eentje langs rijdt. Helaas zie je ze weinig meer.
 
Prachtige motorfiets :}
Bijkomend voordeel is dat je geen MF sticker op je nummerplaat hoeft te plakken.
Staat er al levensgroot op ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan