Zesde zintuig: luister je er naar? ervaringen?

Zesde zintuig?

  • Geloof erin, kan niet zonder

    Stemmen: 76 67,9%
  • Onzin

    Stemmen: 11 9,8%
  • Geen idee

    Stemmen: 4 3,6%
  • Ben hem aan het trainen

    Stemmen: 5 4,5%
  • Probeer meer te luisteren

    Stemmen: 12 10,7%
  • Anders (toelichting geven)

    Stemmen: 4 3,6%

  • Totaal aantal stemmers
    112

MrHawkeye

MF veteraan
9 mei 2002
49.353
14
Velen kennen hem wel het zesde zintuig...

Die beschermengel die zegt tegen je..nu niet hard rijden er dreigt gevaar.

Nu niet die straat in er is een controle...

Je kent het wel of niet..?

Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.
 
Idd, dan rij ik ergens...

FF gas?? Nee... toch maar niet... raar gevoel... oke...

Bocht om en zie ik dat een inhalende auto de weg voor me versperd... had fout kunnen gaan...

Zovaak dit soort dingen...
 
Velen kennen hem wel het zesde zintuig...

Die beschermengel die zegt tegen je..nu niet hard rijden er dreigt gevaar.

Nu niet die straat in er is een controle...

Je kent het wel of niet..?

Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.
Als ik er niet naar luister dan ga ik op mijn bek :X

Dus drie keer raden hoe vaak ik niet geluisterd heb B|
 
Ik geloof trouwens in niets van niet te verklaren is. Ben nogal nuchter. God, zesde zintuigen, aliens, bijgeloof, etc geloof ik niet in. Soms heb je wel een voorgevoel en als dat waar blijkt te zijn is dat in mijn ogen gewoon toeval.
 
Idd, dan rij ik ergens...

FF gas?? Nee... toch maar niet... raar gevoel... oke...

Bocht om en zie ik dat een inhalende auto de weg voor me versperd... had fout kunnen gaan...

Zovaak dit soort dingen...
:^

En hoe meer je er voor 'open staat', hoe meer je het lijkt te merken dat er zo iets gebeurt. Ik heb de afgelopen maanden al verschillende situaties meegemaakt die erg slecht af hadden kunnen lopen (waar voor ik al wel 20 topics had kunnen openen O-) "Bijna op mijn bek gegaan", je kent ze wel...)

Eigenlijk door een paranormale vriendin erop gewezen, vond het vroeger ook onzin, dacht ook meer aan toeval, maar heb door haar een paar vreemde momenten meegemaakt waardoor ik toch denk dat het niet altijd toeval is.
 
Ik heb een dobbelsteen als sleutelhanger. Ik kijk er nooit naar hoe ik de sleutel in het contact steek maar als de dobbelsteen met de 6 boven ligt betekend dat geluk.

Ligt de 1 boven dan zal ik idd rustiger gaan rijden.


Tja, bijgeloof. Ik weet het. Echter leef ik nog steeds en heb best rare dingen gedaan op de motor. O-)
 
..... :? ...kweenie wat't is,...
maar ik heb het al meerdere malen mogen ervaren,
dat ik zoiets had van: ..nu ga ik rijden volgens de be-bording e.a., ( ipv consequent 10% / 15% te hard..),
en juist dán word ik links en rechts inghaald door alles wat maar mobiel kán zijn, en is de hele regio zowat vergeven van laser/flits-meuk + alcoholcontrole eenheden,....
waardoor ik er dus als "brave" motorrijder weer bekaaid van af kom...

en dat heb ik alleen op de motor.... -O-
 
Had het gisteren nog...alles sloeg alarm ..niet daarheen niet daarheen klopt niet smurfen smurfen...zet hem ad kant om me ff te ontspannen ..beetje analyse ...was een beetje aan het yomandiseren zeg maar...

Seinende auto komt eraan...denk rij ff een stukkie verder ..ja hoor gele vessies.

Hoppa omgedraaid. Dat ze allemaal geelzucht in de file mogen krijgen

Heb gewoon een pokke hekel ad controles.. B|


Bijna elke week prijs hier (willekeurige plekkies) wordt er echt niet goed van.


Word je weer aangesproken door een smurf op pijphoogte...mag ik uw papieren zien? Waarbij je de gedachte hebt..komt dat pikkie mij nu de les lezen? Ik reed al motor toen die verwonderd naar zn slurfie zat te kijken met de vraag in zn hoofd "was dah nou?"



Ik neem een keer een krant mee ofzo met op pagina 1 allemaal zware misdaadgevallen.
 
Laatst bewerkt:
Paar jaar geleden had ik een paar dagen steeds het idee dat er zomaar een auto vanuit een uitrit zou komen. Dat maakte me extra alert en ja hoor, daar kwam die. Een mevr. die net haar kind uit de creche had gehaald draait zo de weg op. Doordat ik extra alert was kon ik net op tijd vol in de remmen. Raakte haar nog slechts heel zacht, soort kusje.Dankzij mijn voorgevoel liep dit goed af. O-)
 
Ik geloof trouwens in niets van niet te verklaren is. Ben nogal nuchter. God, zesde zintuigen, aliens, bijgeloof, etc geloof ik niet in. Soms heb je wel een voorgevoel en als dat waar blijkt te zijn is dat in mijn ogen gewoon toeval.

mee eens!!

alhoewel soms :?
 
Zelf heb ik geen ervaringen met een 6e zintuig.

Ik zeg niet dat het niet bestaat, maar ik vertrouw liever op de andere 5 zintuigen en probeer die tot het maximum alert te houden als ik motorrij.
 
Als die in je hoofd: TIETUHHhhhhhhhhhhh...zegt, hebben wij dezelfde ;)


:Y

en ik geloof niet in god, heb meer vertrouwen in de servicekaart van m'n motor...

Servicecard.jpg


*O*
 
Laatst bewerkt:
kan niet zonder krijg een kriebel en 100 meter verder gaat er iets fout waar ik tussen had kunnen zitten....
 
Terug
Bovenaan Onderaan