Zet hier je verzoeken neer aub!

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.947
4.193
De Betuwe
Niels, de maker van het forum, vraagt me of ik nog verzoekjes heb voor de update.

nou, ik weet het zo snel niet, maar gooien jullie hier bugs neer, maar vooral ook ideeën!

Dus wat wil je graag als extra optie, of wat vind je leuk (denk aan priveberichten enzo, verzin wat leuks)!

Niels gaat dan kijken wat hij kan doen...

Let wel: Je moet hier geen bugs neergooien wat met onze server te maken heeft!
 
Veranderen van Nick-name
Maar dat zal niet voor Niels zijn :? maar voor Ruud :?
 
De mogelijkheid voor moderators om polls van users te kunnen editen en verwijderen.

De mogelijkheid voor mods om attachments bij posts te kunnen verwijderen (bijv. bij schokkende content).

Mogelijkheid om bijv. met behulp van een vinkje zetten automatisch een plaatje wat als attachment is geupload bij de post gelijk dmv img tags in de post te zetten, scheelt veel vragen.
 
- Ondersteuning van HotTopic
- Snel klikken naar Zoeken op eigen Nickname in alle topics
 
Laatst bewerkt:
ruud, wat gaan we nu eigenlijk precies doen? Voortbrouwen met hgm op de huidige versie of tlekens weer zo'n nieuwe versie van niels installen waar we ondertussen al net zo ver imee zijn eignelijk?
 
Een meer servervriendelijk forum. Het kan er bij mij een beetje moeilijk in dat er ontiegelijk veel configwerk gedaan moet worden om ActiveTopics knap aan de praat te krijgen.

Wellicht dat Niels zijn code nog eens kan doorfietsen op memorylekjes, openstaande databasecalls e.d.
 
ALtijd, in alle topic lijsten sorteren op laatst gepost + last post tijdstip zichtbaar. (dus ook bij zoeken ed.)

Helemaal mooi = leuk kleurtje bij topics die jonger zijn dan de 'las visit'. *D
 
in last post de user laten zien ipv de topicgroep

en views mogen dan wel weg vind ik zelf

en bovenin net als onderin alle paginas die er evt zijn
 
Laatst bewerkt:
Ok, ik heb er wel wat:
- Een veld in het profiel waar Merk/model/jaar in kan worden opgegeven. Welke dus ook bij het icoon zichtbaar is.
- Naam van de laatste replier in de topiclists, bij de datum/tijd van de laatste reactie.
- Een appart CBR600F gedeelte :+
- Private-messaging.
 
ok hoe krijg ik dat uit teken uit m'n icoon?

Dat icon is gewoon dat icons net zoals de andere files (geserveert van mf) tijdelijk disabled zijn om de load wat binnen perken te houden.
Gewoon je eige webspace gebruiken en 't zou moeten werken.
 
ik zou wel willen zien wie de laatste post heeft gedaan icm de tijd...

En inderdaad als al aangegeven, bij je profiel het model en type van je fiets...

Verder? Vooral doorgaan!

Super werk Ruud!
 
Met kleur duidelijk maken of:
Je het topic al gezien hebt (dus bijv: alle witte topics heb je nog niet gezien en alle blauwen al wel)
Je het laatste bericht van het topic al gelezen hebt (dus bijv: alle blauwe topics heb je al gezien, en er is sinds de laatste keer geen nieuwe reactie bijgekomen en alle gele topics heb je al een keer gezien, maar er heeft in de tijd dat je ff weg was iemand gereageerd)

En topics die niks met motoren te maken hebben (ik heb laatst zelfs een topic over auto's gezien en over pimmie boy heb ik het wel met mijn huisgenoten) sneller dicht gooien, maar goed, dat wordt hier wellicht niet bedoeld. Ik heb alleen geen zin om elk niet motortopic te openen en te zeggen dat er een slotje op kan.

Een ander kleurtje wellicht ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan