Zetjes Eifel weekend part IV 2010

koninginnendag / hemelvaart

  • Hemelvaart weekend donderdag 13 mei 2010 tot zondag 16 mei.

    Stemmen: 9 60,0%
  • koninginnedag weekend donderdag 29 april 2010 tot zondag 2 m

    Stemmen: 6 40,0%

  • Totaal aantal stemmers
    15
voor mij een voorbehoud, ligt aan definitieve weekendkeuze.
beide keuzes zijn kinderweekenden dus moet zowiezo al aanpassen EN ben van plan om 100 jaar alfa italie te gaan doen.(ook al aanpassen)

zal trouwens dan als passieve meerijder zijn, zie het merendeel van de aanmeldingen toch een andere rijstijl hebben als mezelf, word oud denk ik.
valt toch best mee ad, we moeten allemaal een leuk weekend hebben.
en met zo'n groep moet je je toch aanpassen aan elkaar.
dus gewoon mee gaan als je de kinderen niet hebt.
 
Ga graag mee :] , maar kan alleen in het weekend van Koninginnedag.

Met Hemelvaart zit ik al met een andere club in de Harz. :)

Ik hoor wel wat het wordt. :z
 
Ja *O* kan ik nu al vrij vragen voor hemelvaart?? kan nooit te vroeg vragen bij de klm B|

:+

Het gaat met hemelvaart zowiezo door, mischien als er liefhebbers zijn reserveer ik voor hen de kamers in het koninginnedag weekend ook.

*D

ik heb voor allebei de weekenden vrij aangevraagd :Y

je staat erop voor bijde weekenden O-) wil je vorigjaar inhalen door nu twee maal te gaan. *O*

Ik ga het Hemelvaart weekend niet redden '( , de dinsdag er na examens en mezelf kennende zal ik dat weekend hard nodig hebben O-)
Heb dus voor Koninginnedag gestemd. :)

als je wil regel ik voor jullie ook kamers in het zelfde hotel, kunnen jullie vast voorproeven. :Y

:Y bevestig ...... en dat geldt ook voor Katomaatje. ;)

[afbeelding]

Ik heb nu al zin in 'n Zedjes-jacht.... :P


But Hemelvaart is voor ons 'n NO-GO.

Als ik jullie zo zie gaan dan heb ik ook wel zin in het koninginnedagweekend

vrij vragen gaat hem bij mij wel lukken

dus bij deze, ZET MIJ ER MAAR BIJ :D
greetz

*O* je staat erbij.

voor mij een voorbehoud, ligt aan definitieve weekendkeuze.
beide keuzes zijn kinderweekenden dus moet zowiezo al aanpassen EN ben van plan om 100 jaar alfa italie te gaan doen.(ook al aanpassen)

zal trouwens dan als passieve meerijder zijn, zie het merendeel van de aanmeldingen toch een andere rijstijl hebben als mezelf, word oud denk ik.

je staat erbij met het hemelvaartweekend op verzoek van stille-willie :$

Ik wordt ook oud en ben echt niet bang voor de jongkies O-) (welke), en je weet het ik douw je wel een beetje op. :X




:+

valt toch best mee ad, we moeten allemaal een leuk weekend hebben.
en met zo'n groep moet je je toch aanpassen aan elkaar.
dus gewoon mee gaan als je de kinderen niet hebt.

is toch ook altijd goed gegaan aanpassen naar de relax modus is zo gefixt. :Y

samen op 1 kamer dan *O*



_O-


als je van een bonbonnetje houd.

:+

Ga graag mee :] , maar kan alleen in het weekend van Koninginnedag.

Met Hemelvaart zit ik al met een andere club in de Harz. :)

Ik hoor wel wat het wordt. :z


je staat erbij voor het koninginnedagweekend als de andere ook willen regel ik het hotel wel.

*D
 
Het gaat met hemelvaart zowiezo door, mischien als er liefhebbers zijn reserveer ik voor hen de kamers in het koninginnedag weekend ook.

*Dje staat erop voor bijde weekenden O-) wil je vorigjaar inhalen door nu twee maal te gaan. *O*als je wil regel ik voor jullie ook kamers in het zelfde hotel, kunnen jullie vast voorproeven. :YAls ik jullie zo zie gaan dan heb ik ook wel zin in het koninginnedagweekend*O* je staat erbij.je staat erbij met het hemelvaartweekend op verzoek van stille-willie :$

Ik wordt ook oud en ben echt niet bang voor de jongkies O-) (welke), en je weet het ik douw je wel een beetje op. :X




:+is toch ook altijd goed gegaan aanpassen naar de relax modus is zo gefixt. :Yals je van een bonbonnetje houd.

:+je staat erbij voor het koninginnedagweekend als de andere ook willen regel ik het hotel wel.

*D
welk weekend we gaan maakt mij niet uit.
ik kan op allebei, je kan mij dus bij allebei zetten.
ik zie wel wel weekend het wordt.
 
welk weekend we gaan maakt mij niet uit.
ik kan op allebei, je kan mij dus bij allebei zetten.
ik zie wel wel weekend het wordt.


ik heb je ook bij het koninginneweekend gezet, welke het wordt maakt mij niet zoveel uit, echter je voorrij kwaliteit is wel heel goed 1000 bochten op 1 dag *O*

met het hemelvaartweekend gaan we in ieder geval en voor het koninginneweekend hangt het af van de deelnemers of dat zij willen en of dat ik dan ook een reservering moet maken voor het hotel.

:)
 
ik heb je ook bij het koninginneweekend gezet, welke het wordt maakt mij niet zoveel uit, echter je voorrij kwaliteit is wel heel goed 1000 bochten op 1 dag *O*

met het hemelvaartweekend gaan we in ieder geval en voor het koninginneweekend hangt het af van de deelnemers of dat zij willen en of dat ik dan ook een reservering moet maken voor het hotel.

:)
die routes heb ik nog, dus dat mag geen probleem zijn.
ik zal ook proberen nog iets nieuws te maken.
 
ik kan ook op koninginneweekend...


De insteek blijft wat mij betreft het hemelvaartweekend, Als er een cluppie is die dan niet kunnen en er voor kiezen om met de koninginnedag te gaan wil ik het hotel gelijk ook wel reserveren.

:Y



die routes heb ik nog, dus dat mag geen probleem zijn.
ik zal ook proberen nog iets nieuws te maken.

al rijden we exact het zelfde ik ben 80% toch alweer vergeten dus maakt het mij niets uit.

:]

:+

ik heb ook nog routes.... :X

dan weten we in ieder geval de weg terug... :$


ik zeg niks. :X







dat komt nog wel. })








:+
 
Laatst bewerkt:
moest van bokkie me netjes afmelden hiero ( :+ )

gezien er een levering van nieuw familie lid begin mei op de agenda staat, zal ik het niet voor elkaar krijgen een van de twee weekenden vrij te krijgen (geloof me, heb het echt geprobeerd :) ).

dus als de poll nog een datum in juni/juli erbij krijgt heb ik nog een kans, ander moet ik het 2010 evenement voorbij laten gaan... (ook al had ik erg graag meegewild gezien 2009 versie goed bevallen was).
 
moest van bokkie me netjes afmelden hiero ( :+ )

gezien er een levering van nieuw familie lid begin mei op de agenda staat, zal ik het niet voor elkaar krijgen een van de twee weekenden vrij te krijgen (geloof me, heb het echt geprobeerd :) ).

dus als de poll nog een datum in juni/juli erbij krijgt heb ik nog een kans, ander moet ik het 2010 evenement voorbij laten gaan... (ook al had ik erg graag meegewild gezien 2009 versie goed bevallen was).
gefeliciteerd met de uitbreiding van het gezin.
logisch dat je daar door net mee kan.
 
moest van bokkie me netjes afmelden hiero ( :+ )

gezien er een levering van nieuw familie lid begin mei op de agenda staat, zal ik het niet voor elkaar krijgen een van de twee weekenden vrij te krijgen (geloof me, heb het echt geprobeerd :) ).

dus als de poll nog een datum in juni/juli erbij krijgt heb ik nog een kans, ander moet ik het 2010 evenement voorbij laten gaan... (ook al had ik erg graag meegewild gezien 2009 versie goed bevallen was).

kijk zo hoort dat. :+


in juni staan vast wel weer regionale tochtjes op het programma, en om de winter door te komen is een keer karten ook wel gezellig.

en lief zijn voor de moeder van je kindje dat hebben ze hard nodig. O-)

volgend voor over 2 jaar mag jij de organisatie doen. :Y
 
Laatst bewerkt:
kijk zo hoort dat. :+


in juni staan vast wel weer regionale tochtjes op het programma, en om de winter door te komen is een keer karten ook wel gezellig.

en lief zijn voor de moeder van je kindje dat hebben ze hard nodig. O-)

volgend jaar mag jij de organisatie doen. :Y
over 2 jaar ;)
 
Laatst bewerkt:
gefeliciteerd met de uitbreiding van het gezin.
logisch dat je daar door net mee kan.


thx man.. (en ik neem aan dat je ' niet' bedoelde :) )


@dnkbok
keertje karten is altijd leuk, winter is lang zat om wat binnen activiteiten te ontwikkelen..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan