ZETJES eifel weekend part IX van 14 mei tot 17 mei 2015

heb iets teveel nog niet opgeruimd,maar ben het ff zat... kijk hier


uit respect voor bepaalde senior, is het wachtwoord 'puntmuts'

als ik morgen nog wat tijd heb, ruim ik er nog meer zooi uit. (waren 5500 fotos, nu 1000 oid)
heb ze gekeken met dia voorstelling en dat is idd een lange zit.
wel mooie kwaliteit die de camera maakt. :}
 
heb iets teveel nog niet opgeruimd,maar ben het ff zat... kijk hier


uit respect voor bepaalde senior, is het wachtwoord 'puntmuts'

als ik morgen nog wat tijd heb, ruim ik er nog meer zooi uit. (waren 5500 fotos, nu 1000 oid)


Pfffhuuw dat zijn veel plaatjes, maar wel leuk om door te bladeren.
 
heb iets teveel nog niet opgeruimd,maar ben het ff zat... kijk hier


uit respect voor bepaalde senior, is het wachtwoord 'puntmuts'

als ik morgen nog wat tijd heb, ruim ik er nog meer zooi uit. (waren 5500 fotos, nu 1000 oid)

het waren er ruim 1400 gisteren. nu iets meer dan 400, beter behapbaar. Alles wat niet scherp was, alleen weg, rechte weg, onherkenbaar wie het is, gezicht van fulco.... allemaal opgeruimd nu ;)
 
Goed bezig Bultie *O*
1290 rijdt lekker hoor, heb lekker gas kunnen geven :P
 
Top mannen!! :}

Goed werk en die Cam van Sander maakt ook strakke piccies :)

BTW. Ik had op donderdag ook een "momentje"… :X in een bepaalde bocht gleed mn voorwiel weg… Het is helaas duidelijk te zien in dit filmpje: ± 5.35-5.45 min. :/
https://mail.bult.bz/photo/share/v9...c203230313520646f6e6465726461672034612e6d7034

Ik weet t toch niet met die banden. Met de PP's had ik dat niet zo snel
dat is idd goed te zien.
het was bij de eerste keer kijken van het filmpje niet eens opgevallen.
 
dat is idd goed te zien.
het was bij de eerste keer kijken van het filmpje niet eens opgevallen.

Ik zag de bocht aankomen en plotseling dacht ik er weer aan… dus ik lette er op :/

Tot ik andere banden eronder doe maar even rustig aan doen O-) Deze zouden nog wel 2000-2500 km mee moeten gaan.
 
Laatst bewerkt:
het waren er ruim 1400 gisteren. nu iets meer dan 400, beter behapbaar. Alles wat niet scherp was, alleen weg, rechte weg, onherkenbaar wie het is, gezicht van fulco.... allemaal opgeruimd nu ;)

U wilt zeggen U hebt betere dingen te doen? :P

Nee, grote dank voor de filmstuff :} :} :} :}
 
Ik zag de bocht aankomen en plotseling dacht ik er weer aan… dus ik lette er op :/

Tot ik andere banden eronder doe maar even rustig aan doen O-) Deze zouden nog wel 2000-2500 km mee moeten gaan.
Om eerlijk te zijn, denk ik eerder dat suboptimal vering voorvork het probleem Is en niet het bandje. Als voor vork zijn werk niet goed doet, Is de druk op de band onvoldoende en gaat grip verdwijnen.... S20 op droog wegdek gaat niet zomaar glijden
 
Laatst bewerkt:
Niks mis met de band. Het stuk waar jij je grip verloor en onderuit ging had met elke band kunnen gebeuren. De s20 is erg goed op droog en goed op nat wegdek, enigste probleem van de s20 is levensduur.
 
het lag aan de staat van het stuk wegdek daar, veel gaten en tijdelijk of slechte reparaties, daardoor verloor hij grip en daardoor ging de motor platter dan nodig zou zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan