Zeuren over het commentaar Estoril en Assen

Ocampa

MF veteraan
29 jul 2002
4.235
656
Breda
Alvast een topic geopend zodat iedereen die weer wil gaan zeuren over het slechte commentaar tijdens de wedstrijden in Assen en Estoril op de tv. Na elke SBK en GP brandt er weer een discussie los daarover. :Z
 
Ik vind het commentaar altijd helemaal ok! :}
Maar ik heb dan ook (bijna) altijd het engelse commentaar op Eurosport. :)
 
Maar omdat ik toch graag wat te zeuren heb:
a.s. Zondag tijdens de WK superbike gaat die achterlijke gladiool die het commentaar op het circuit verzorgt, natuurlijk ook weer de uitslag verklappen van de races op Estoril :r
Dan is er ook geen fuck meer aan als je thuis de video wilt gaan zien. :(
 
stupid.gif
 
Maar omdat ik toch graag wat te zeuren heb:
a.s. Zondag tijdens de WK superbike gaat die achterlijke gladiool die het commentaar op het circuit verzorgt, natuurlijk ook weer de uitslag verklappen van de races op Estoril :r
Dan is er ook geen fuck meer aan als je thuis de video wilt gaan zien. :(

Dat wordt weer blikkies gooien naar de luidsprekers...... :P

(en nee, dat doe ik niet....)
 
Maar omdat ik toch graag wat te zeuren heb:
a.s. Zondag tijdens de WK superbike gaat die achterlijke gladiool die het commentaar op het circuit verzorgt, natuurlijk ook weer de uitslag verklappen van de races op Estoril :r
Dan is er ook geen fuck meer aan als je thuis de video wilt gaan zien. :(

Je kan ook naar Estoril(super circuit en een machtig zicht) gaan, daar zullen ze de uitslag van Assen zeker niet verklappen.
 
Alvast een topic geopend zodat iedereen die weer wil gaan zeuren over het slechte commentaar tijdens de wedstrijden in Assen en Estoril op de tv. Na elke SBK en GP brandt er weer een discussie los daarover. :Z

:Z

over nutteloze topics openen gesproken..
 
Terug
Bovenaan Onderaan