ZGAN achtervelg ZX9R '98

Status
Niet open voor verdere reacties.

TambuGSXF

MF veteraan
Hoi,

zoals de titel al aangeeft heb ik volgend te koop: een zo goed als nieuwe achtervelg voor een ZX9R van 1998.

- 17 inch en 6 inch breed
- 25 mm asgat (as niet inbegrepen)
- kleur: muisgrijs (originele kleur) enkele kleine krasjes.
- remschijf --> ziet er ongebruikt uit
- tandwieldrager met tandwiel (41 tanden) --> ziet er ongebruikt uit

Gaat weg wegens niet gebruikt voor project.

Kerstactie Prijs: 110 € (incl. verzendkosten)


full
 
Laatst bewerkt:
Hi, ik zou je remschijf wel los willen kopen. Is dit een optie. Mail me at powerpee apestaartje gemail.com
 
Als je er 10 Euro bij doet,hebben we een deal :Y

Gz

Sorry '( , maar was te voorbarig met bieden.
Had hem zeker van je gekocht, ook voor 10 euro meer, maar had het idee dat alle wielen het zelfde zouden zijn van de zx9, alleen sommige breder. :?

Had het wel willen proberen of hij tussen mijn achterbrug zou passen met band 200, echter schijnt de achterschijf 220 te zijn , heb 2 x zx9 1994/95 achterwiel met schijfmaat 230, aangezien ik dan ook de hele achterrem partij moet gaan aanpassen, wordt het te veel werk.
 
Laatst bewerkt:
Sorry '( , maar was te voorbarig met bieden.
Had hem zeker van je gekocht, ook voor 10 euro meer, maar had het idee dat alle wielen het zelfde zouden zijn van de zx9, alleen sommige breder. :?

Had het wel willen proberen of hij tussen mijn achterbrug zou passen met band 200, echter schijnt de achterschijf 230 te zijn , heb 2 x zx9 1994/95 achterwiel met schijfmaat 220, aangezien ik dan ook de hele achterrem partij moet gaan aanpassen, wordt het te veel werk.

Ik zal de remschijf sowieso nog eens voor je nameten.

Gz
 
schijfrem is 220 mm.
Komt je goed uit :)

Gz

Sorry sorry sorry sorry ;( , maar ik ben lekker bezig zeg '( , heb m`n schrijven hiervoor al veranderd, maar heb een stomme fout :Y gemaakt. [alweer] ga straks met blote voeten naar bed toe. :Y

maar de maten van de schijven heb ik omgedraaid ;( , dus 230 voor mijn wielen.
heb er gelijk even fotoos van gemaakt om het je te laten zien.

Balen balen, jij verkoop je wiel niet aan mij, en ik heb geen 6.00x 17 wiel. ;( ;( ;(
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan