ZGAN Kawasaki Ninja ZX-6R 636 '05 in prijs verlaagd €6250

Status
Niet open voor verdere reacties.
kickje... komop mensen prijs is een vraagprijs....
 
Deze week 6399!!!!!!! anders blijft die mooi staan tot het voorjaar!
 
'ZGAN Kawasaki Ninja ZX-6R 636 '05' > 'ZGAN Kawasaki Ninja ZX-6R 636 '05 deze week €6399,- '
 
kickje... komop mensen voor dit geld vind je echt niet zo een knappe motor!!!
 
Mag ik vragen waarom je in hemelsnaam na 10 dagen deze motor in je bezit te hebben, al had besloten om deze motor weer te verkopen ?
 
Laatst bewerkt:
He, wacht eens met de verkoop tot volgend voorjaar! Ik wil deze bloedmooie hebben! Ik had je al gemaild via marktplaats..
 
Sorry.. Maar ben m liever binnekort kwijt dan over een paar maanden O-)
 
Check de datum, ZeroHero begon :P

Hahahaha, je hebt gelijk er zit 12 minuten tussen.

Maar waarom houd je de Kawa niet? Wat is een jaar en wat is tegenwoordig nog 400 euro. Je hebt dan wel een hele mooie fiets :9~ waar je voorlopig ff mee vooruit kunt.
 
Anders ga je deze verkopen waar je vast iets op verliest, verkooptijden zijn niet ideaal. Een nieuwe kopen die je dan een beurtje gaat geven en waar je voor verassingen kan komen te staan, en heb je de pijn in je hart van het verkopen van deze schoonheid.

Met andere woorden, ik zou hem niet verkopen, maar die 400 euro voor lief nemen, die set kan je ook weer verkopen he...
 
Dat de R1 beter scoort dan de Zx10r wil nog niet zeggen dat de R6 beter scoort dan de zx6r. Laatst genoemde kwam beter uit de testen, dan de Yammie. Ook al zou die R6 beter scoren dan de Ninja ben je nog een heel zielig wezen om hier iemand zijn topic te gaan verkloten. Prijs van de bike is niks mis mee. Persoonlijk had ik liever een groene gezien, maar je kunt niet alles hebben. Wat kwaliteit heeft de Kawasaki mij nog geen 1 keer in de steek gelaten in de 10 jaar dat ik met mijn groene vrienden rond stuur.

goede uitleg..!! tevens free-kick voor deze super fiets..! *D
 
Mooi beestje, leuke prijs..perfecte km-stand.


Persoonlijk vind ik de kont te dik, maar dat zal de verkoop niet hinderen ;)
Moet vast een nieuwe eigenaar voor te vinden zijn.

Succes
 
Tja moet toch keuzes maken... De motor staat nu in de verwarmde garage aan de optimate te wachten op de nieuwe eigenaar! *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan